Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Det er vel en Speedmaster på han til høyre.
IMG_2050.jpg

Noen som vet om en forhandler i Oslo som har Speedmaster på lager? Ringte Christensen på Storo nå og den siste med hesalitt gikk tidligere denne uken.
Kjøpte en derfra i 2015 som jeg angrer på at jeg solgte noen mnd etterpå. Spontaniteten i meg sier at jeg har lyst på en i morgen. Brukt er ikke et alternativ.

Bare å hive seg rundt på telefon og ringe, Sandvika er også et godt utgangspunkt :)
Takk for tips! Larsen i Sandvika fikk inn i dag. Reserverte en til i morgen. Har aldri handlet der før, men er det noe å hente på pris som hos andre urmakere?
Send meg gjerne en pm om det er noe å hente der...

Redigert:
@RemiWM
Kjenner følelsen - fatter heller ikke hvorfor i alle dager jeg solgte min.......

Vis vedlegg 58886 Vis vedlegg 58887
Enig! Nå har jeg de 2 siste årene prøvd forskjellige Rolex, men ingen klokke jeg har hatt har gitt meg mer godfølelse enn en Speedmaster! Den må inn i samlingen igjen, men ikke til enhver pris. Jeg ga 32’ for den ny i 2015, og nå er veil. over 40’.

• Liker
Reaksjoner: havarduf
Enig! Nå har jeg de 2 siste årene prøvd forskjellige Rolex, men ingen klokke jeg har hatt har gitt meg mer godfølelse enn en Speedmaster! Den må inn i samlingen igjen, men ikke til enhver pris. Jeg ga 32’ for den ny i 2015, og nå er veil. over 40’.

Ja, det begynner å bli dyrt, men du får sikkert en litt bedre pris om du spør fint. :)