For de, som meg, som ikke får "Speedy Tuesday Magazine" i posten. Det kan lastes ned herfra: Fratellowatches.com
Vis vedlegg 58639
Et lite tips, spør Swatch Group om de har et eksemplar til overs![]()
Dumpet noe uventet et eksemplar ned i postkassen her for drøyt en uke sidenFor de, som meg, som ikke får "Speedy Tuesday Magazine" i posten. Det kan lastes ned herfra: Fratellowatches.com
Vis vedlegg 58639
Takk for tips! Larsen i Sandvika fikk inn i dag. Reserverte en til i morgen. Har aldri handlet der før, men er det noe å hente på pris som hos andre urmakere?Bare å hive seg rundt på telefon og ringe, Sandvika er også et godt utgangspunkt![]()
Enig! Nå har jeg de 2 siste årene prøvd forskjellige Rolex, men ingen klokke jeg har hatt har gitt meg mer godfølelse enn en Speedmaster! Den må inn i samlingen igjen, men ikke til enhver pris. Jeg ga 32’ for den ny i 2015, og nå er veil. over 40’.@RemiWM
Kjenner følelsen - fatter heller ikke hvorfor i alle dager jeg solgte min.......
Vis vedlegg 58886 Vis vedlegg 58887
Enig! Nå har jeg de 2 siste årene prøvd forskjellige Rolex, men ingen klokke jeg har hatt har gitt meg mer godfølelse enn en Speedmaster! Den må inn i samlingen igjen, men ikke til enhver pris. Jeg ga 32’ for den ny i 2015, og nå er veil. over 40’.