permagnar
Støttemedlem
Passende klokke til Greenwich Observatory sin livestream ifb. Apollo 17-programmets jubileum.
3861 er jo objektivt sett en bedre klokke, men jeg foretrekker min 1861. Har ikke speedmaster fordi det er en fantstisk klokke, men fordi det er nettopp speedmaster. Som en sucker liker jeg 1861 fordi den ligger også tettere på de som faktisk ble brukt av NASA(1861 er vært i bruk til EVA også) Samt teksten på baksiden.
Kjøpte nylig 1479 lenke fra Uncle Seiko også. Her får du solid end links, frest lenkelås med skikkelig knapper for åpning samt hele 5 hull for microjustering.
Da har du i mine øyne der beste fra to verdener, sjarmen til 1861, og bærekomforten til 3861
Hvordan oppleves disse? Ser unektelig kule ut, og ikke spinngale priset. Verdt det?
Lenge siden jeg har kjøpt klokke nå og vurderer en speedmaster. Har en seamaster fra før og tenkte speedmaster kunne passe fint. Jeg er imidlertid helt blank på speedmaster og trenger litt veiledning. Hvilke modeller bør jeg så på som er «rimelig» priset? ? Må på ingen måte være perfekt, siden jeg bruker klokken mine til hverdags og må regne med litt små riper osv.
Vurderer også reduced siden jeg har tynne håndledd, men den er liksom den klassiske speedmasteren.
Oops. Jeg leste Seamaster. Unnskyld speedy-folk.
Thune har fått énJeg har sett at det er noen som har fått sin bestilte Snoopy i Norge. Har noen fått sin Speedy 321 i stål enda?