Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Hvordan er mulighetene for å bruke baklokket til safirglassmodellen på hesalite modellen på den nye 3861 versjonen? Antar det er samme grad av finish på urverket.

Hvordan er mulighetene for å bruke baklokket til safirglassmodellen på hesalite modellen på den nye 3861 versjonen? Antar det er samme grad av finish på urverket.

disse passet iallefall ikke omhverandre på 1861/1863 variantene. Så tipper vel det samme gjelder her(?)
Men, hvorfor?

Vil ha hesalittversjonen pga plexi og børstet lenke, men vil samtidig kunne beskue det nye flotte urverket. Når jeg tenker meg om skulle jeg likt å hatt applied logo og... Skivebytte får tåes på sikt. Ja, jeg vil ha i pose og sekk :)

Vil ha hesalittversjonen pga plexi og børstet lenke, men vil samtidig kunne beskue det nye flotte urverket. Når jeg tenker meg om skulle jeg likt å hatt applied logo og... Skivebytte får tåes på sikt. Ja, jeg vil ha i pose og sekk :)

Jeg sympatiserer mye med de vurderingene!
Veit du får tak i after market med glass bak til 1861, kanskje noe lignende kommer for de nye? Viktigste for meg ville vært applisert logo. Men min gamle 1861 for holde enn så lenge

4741F411-EE68-4497-8ABD-B93EFF159540.jpeg

Gratulerer! Ser veldig bra ut :)

Takk! :) Blir bare mer og mer glad i denne, kan med 99% sikkerhet si at denne blir en keeper.

Ser bra ut! Gratulerer. Så denne fins hos norske forhandlere nå?

Takk! Otteren i Stavanger fikk inn én hesalite og én safir i påsken. Har ikke hørt/sett noe fra andre enda. Antar de fleste forhandlerne i Norge vil få veldig snart, om ikke allerede.

Hva er det egentlig med Speedmaster Moonwatch? Hvorfor plager det meg hver dag at jeg ikke har en? Omtrent hver dag siden jeg solgte den forrige for to år siden. Hvorfor? Og den nye 2021-versjonen gjorde det ikke lettere. Speedy er herved på lista:)