Den o' store Omega Speedmaster-tråden

EDA77E45-5BA2-4B1D-814E-44A07AC995FB.jpeg

Noen som har fått den nye snoopy klokken enda? Fikk beskjed om at min skulle komme i Q2 men har ikke hørt noe mer etter det. Har det kommet noen til Norge enda?

Fikk prøve den nye versjonen av Måneklokken i dag.

Uret lå meget fint på håndleddet. Lenken er meget god å ha på - fjærlett. Utrolig behagelig kasse - tilnærmet vektløs!
1620142615271.png

(Sammenlignet med uret jeg bar, Exp II 42mm, i det minste)

Men er det for mye bling i midtleddene, mon tro? Og hvorfor må den koste så mye.........?

Hei!
Hva må man forvente å betale for en reduced i dag? Husker de lå til 10-15 papp...

PM gjerne om noen skal selge (gull/tt eller ss)

Er det noen her inne som har kjøpt UncleSeiko sin repro av 1450 lenken?

Jeg ser han har tatt seg friheten å redesigne endlinksene. De minner mer om 633 endlinks.
FB4B879C-0BCB-4CC7-9461-B4E159A41BF6.png

• Liker
Reaksjoner: Eternamaniac
Det høres ikke bra ut. Kan du utdype noe mer?

Dette er jo en vintage remake. Det gjør at den er pyslete. Hollow end links. Claspen er også veldig lite robust. Synes heller ikke fit er særlig bra. Nå er jo lenka billig, så jeg klandrer ikke Uncle Seiko. Men den blir ikke brukt av meg.

Dette er jo en vintage remake. Det gjør at den er pyslete. Hollow end links. Claspen er også veldig lite robust. Synes heller ikke fit er særlig bra. Nå er jo lenka billig, så jeg klandrer ikke Uncle Seiko. Men den blir ikke brukt av meg.
Hvis den har hollow end links, er det ikke 1450-remake du har, men 1171.

Hvis den har hollow end links, er det ikke 1450-remake du har, men 1171.

Joda. 1450 lenke. Fikk den for bare noen uker siden. Nye type end links ble det skrytt over på nettsiden. Mulig det er lenka som er hollow. Det var skuffende hele greia. Mulig den ble kastet og :ROFLMAO:

Joda. 1450 lenke. Fikk den for bare noen uker siden. Nye type end links ble det skrytt over på nettsiden. Mulig det er lenka som er hollow. Det var skuffende hele greia. Mulig den ble kastet og :ROFLMAO:
Hvis du ikke har hevet den, men planlegger så, kan du hive den i retning meg, så skal jeg ta den nærmere i øyesyn ;)