Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Vet du tilfeldigvis om denne lenken også passer på den originale Ed White 105.003 fra 60-tallet? Har søkt på nettet om noen kan bekrefte dette men uten hell. Har både Forstner og Uncle Seiko og begge passer så det burde gå da det vel er endeleddet som bestemmer om det passer?
Ja så lenge endeleddene passer på klokken, og disse er 19mm, bør det være uproblematisk å feste lenken til endeleddene. Jeg fikk hjelp av Bjerke til å finne riktig diameter på spring bar, ellers ingen andre utfordringer med montering. Merk at det er noe spill i festet mellom endeledd og lenke, men dette er ikke sjenerende.
 
Kult å få prøve nye 321 i dag!
7E80E150-4397-4AC6-ABB1-4623B97D344F.jpeg
 
Noen som var på klokkemessa til Bjerke som fikk noe info om når Omega skulle begynne å levere Snoopy til Norge ?
Jeg spurte om de hadde levert allerede og svaret tolket jeg som ja selv om det ikke var klokkeklart ;). Spurte også om hvordan situasjonen var på Thune og de hadde ikke fått en enda.
 
  • Liker
Reaksjoner: icejeep
Kunne sverget på at thune var tilknyttet et eller annet medlemsskap som gir 10% rabatt. Er vel nøyaktig 0% å hente på speedyen selv nå.
 
Noen som var på klokkemessa til Bjerke som fikk noe info om når Omega skulle begynne å levere Snoopy til Norge ?

Hei,

Jeg spurte ganske konkret om dette og svaret var at de ikke visste. Det hadde ikke kommet noen Snoopy til Norge enda. Dette gjaldt også Speedmaster 321 da det var denne spesielt jeg forhørte meg mest om.
 
  • Liker
Reaksjoner: icejeep