De andre er verre

Vil si at Hi-Fi-miljøet er like skrudd som klokke-miljøet.. Å bruke et par hundre tusen på ledninger er galskap, og verre blir det når de må "spille inn" nevnte kabler.

For meg høres det helt utrolig ut at man må spille inn en kabel, hehe :)
 
For meg høres det helt utrolig ut at man må spille inn en kabel, hehe :)

Bare så det er sagt, så er HiFi verdenen delt rundt det der :p Både på innbrenning av kabel, å selve kablene..

Jeg er HiFi Entusiast, å mener alt det der bare er mambo jambo ;D
 
Jeg samler på mye rart (avataren min er en indikasjon på en av mine hobbyer). Noe annet jeg samler på har til og med har blitt nevnt litt nedlatende i denne tråden. Det er greit nok, vi er heldigvis forskjellige. Personlig har jeg mer respekt for folk som har en lidenskap - uansett hvor sær den er - enn for folk som ikke har noen definerende attributter. Jeg har støtt på folk som ikke er interessert i noe som helst, og det er nesten tristere enn de folka i det dokkeforumet (men bare nesten).

Men det rareste jeg har sett var en som hadde en samling med årgangsbleier i originalinnpakning.
 
Jeg samler på mye rart (avataren min er en indikasjon på en av mine hobbyer). Noe annet jeg samler på har til og med har blitt nevnt litt nedlatende i denne tråden. Det er greit nok, vi er heldigvis forskjellige. Personlig har jeg mer respekt for folk som har en lidenskap - uansett hvor sær den er - enn for folk som ikke har noen definerende attributter. Jeg har støtt på folk som ikke er interessert i noe som helst, og det er nesten tristere enn de folka i det dokkeforumet (men bare nesten).

Men det rareste jeg har sett var en som hadde en samling med årgangsbleier i originalinnpakning.

Og hva er avataren din?

Jeg sitter forøvrig og spekulerer i om du samler på dukker eller navlelo:D
 
Og hva er avataren din?

Jeg sitter forøvrig og spekulerer i om du samler på dukker eller navlelo:D

:cool:

De der sexdukkene er visst svindyre. Tror jeg vet hva jeg hadde brukt 100k på dersom jeg først skulle kaste dem ut vinduet (hint: noe som kan vise korrekt dato til enhver tid).
Navlelo, why not? Går det an å lage tepper av dem? Navlelostrikk? Har sett folk som samler på hår og tenner og hodeskaller og hva det skal være. Navlelo går vel kanskje i samme kategori.

Avataren min er en VF-25.
 
Aha, så du samler på dukker altså. Bare at til 2k istedefor 100.:grin:
 
Nå må du være snill Espen!

Du driver jo å lodder ut søsteren din til MinuteMan, rimelig sær interesse det også! ;)
 
Kunne ikke la være. Ble bare for fristende. Får skylde på dette spede forsøket på lavkarbo.:p

Hørt man blir mannevond da.
 
Nå må du være snill Espen!

Det gjør ingen verdens ting. Jeg gir selvsagt blaffen om andre ikke liker interessene mine. Litt av et individ jeg hadde vært dersom jeg følte jeg måtte utelukkende like det folk flest likte.
Jeg skjuler på ingen måte hvem jeg er, noe du vil se ganske kjapt dersom du møter meg. Og jeg vet at mine interesser er sære sett med "normale" øyne.

Når det er sagt, tror jeg innerst inne alle liker roboter som kan gjøre seg om til fly.
 
Det gjør ingen verdens ting. Jeg gir selvsagt blaffen om andre ikke liker interessene mine. Litt av et individ jeg hadde vært dersom jeg følte jeg måtte utelukkende like det folk flest likte.
Jeg skjuler på ingen måte hvem jeg er, noe du vil se ganske kjapt dersom du møter meg. Og jeg vet at mine interesser er sære sett med "normale" øyne.

Når det er sagt, tror jeg innerst inne alle liker roboter som kan gjøre seg om til fly.

Forøvrig kaster jeg rimelig stein i glasshus hva gjelder sære fasinasjoner. A prakke søstern min på Minutman når ikke litt opp på listen en gang.:p
 
Lampetråden

Lampetråden:

http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?9463-Lampetr%E5den

Girlie-Smiley.jpg