De andre er verre

Det er noen av oss som er født med denne "samle-autismen".

Helt fra jeg var liten har jeg manisk samlet på alt fra lekefigurer (Transformers, Turtles, kindereggfigurer, fotballfigurer), fotballkort, fotballklistremerker, ishockey- og basketballkort (selv om jeg slett ikke var interessert i hverken hockey eller basket), servietter, donaldblader/bøker/pockets, pogg(!!!!), supporterskjerf av fotballaget jeg heier på, stæsj til sykkel på landevei, DVDer, sko, mobiltelefoner, og nå i voksen alder altså klokker.:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Mulig klokkeinteressen holdes ved like fordi det er så mye forskjellig og så mye oppnåelig. Det er nok dette som skyldes all flippingen også.

Merker faktisk at jeg blir litt flau når jeg skriver dette innlegget. Hele livet mitt har for svarte i hovedsak handlet om å samle på ting!!
Ellers er jeg HELT normal altså! LOVER!:p

Her er et morsomt klipp, med mye sannhet, og våre behov for å samle "ting" :)
http://www.youtube.com/watch?v=dtX3yZmzfUU
 
Dette er både trist og ufrivillig komisk: Zara's holiday snaps.

Disclaimer: ikke nødvendigvis SFW, og jeg fant linken på Reddit. (advarsel: avhengighetsskapende side som koster deg mange arbeidstimer)

Det der må være noe av det sykeste jeg har vært borti!
Snakk om sinnsforvirrede personer.

Ukens quiz: Hvor mange av medlemmene på dollforum er single?
 
Hehe. Det der minner meg om en film jeg så for noen år siden. Lars and the real girl, om en mann med en slik dukke, og filmen var faktisk ganske bra :)

Trailer:

[video=youtube;I1XxILVnt1w]http://www.youtube.com/watch?v=I1XxILVnt1w[/video]
 
Vi kan le av disse "feriebildene", men det har vel etterhvert blitt ganske mye sære settinger i "Dagens klokke" også :D. Sett fra verdensrommet med en utenomjordings øyne, spørs det om ikke vår klokkefetisjisme ser vel så snodig ut som det disse dukkemenneskene driver med :p
 
Venter egentlig bare på at noen skal ta det ett skritt videre: TDRF - The Doll Rolex Forum??

Kunne i så fall blitt interessante wristshots; ingenting er vel som kunstig hud og en 1655(?) :D
 
www.sneakerfreaker.com ( bare en av mange av sitt slag)

nike-sb-dunk-jordan-air-force-1-collection.jpg


Tar man et kjapt søk på ebay kan man se at i noen tilfeller kan ett par nike sko være en bedre investering en ett ur fra Rolex;)