De andre er verre

La oss starte corona-vennlig idrett.
Tenk så fin fotballkamper, håndballkamper og basketballkamper vil bli om utøverne ikke kan komme nærmere hverandre enn en meter...

Nye utfordringer for moderne tider!

8
 
Screenshot_20200505_233218_com.twitter.android.png

"Hva er din favorittblyant?
En B-klasse betyr at kjernen har mer grafitt, og vil gjøre en dristigere, mørkere linje og også være litt mykere enn en lys blyant.
En H-klasse betyr at kjernen har mer leire og vil gjøre en lysere, finere linje, og vil være mindre flekkete enn en mørk blyant.
Jeg ELSKER en HB blyant"

Dette er next level nørding!:oops::oops:
 
Vis vedlegg 194401
"Hva er din favorittblyant?
En B-klasse betyr at kjernen har mer grafitt, og vil gjøre en dristigere, mørkere linje og også være litt mykere enn en lys blyant.
En H-klasse betyr at kjernen har mer leire og vil gjøre en lysere, finere linje, og vil være mindre flekkete enn en mørk blyant.
Jeg ELSKER en HB blyant"

Dette er next level nørding!:oops::oops:

Overraskende stor forskjell. Man setter virkelig pris på en HB etter man har forsøkt å skrive med en H eller 2H :mrgreen:
 
  • Haha
Reaksjoner: JanSkrotnes
Vis vedlegg 194401
"Hva er din favorittblyant?
En B-klasse betyr at kjernen har mer grafitt, og vil gjøre en dristigere, mørkere linje og også være litt mykere enn en lys blyant.
En H-klasse betyr at kjernen har mer leire og vil gjøre en lysere, finere linje, og vil være mindre flekkete enn en mørk blyant.
Jeg ELSKER en HB blyant"

Dette er next level nørding!:oops::oops:

Da jeg gikk på Videregående hadde jeg en 2B-blyant i pennalet. Den brukte jeg for å tegne med. Prosjektet var å tegne hele klassen. Bløte blyanter er mye enklere å bruke for å gi sjattering og skygger.

8- )
 
  • Liker
Reaksjoner: JanSkrotnes
Akkurat nå føler jeg meg som en av 'de andre'.:p
Fikk du også med den originale håndtralla?
IMG_1408[1].JPG

Det er pakket i åtte separate poser, og jeg er ikke masochist nok til å blande dem.
Hvis du blander posene er det ikke bare din Patek Philippe som du tar vare på for neste generasjon, men også et uferdig puslespill.

Actionbilde som bonus:
IMG_1415[1].JPG
 
  • Liker
Reaksjoner: knb og PJO
Nei, noen tralle fikk jeg ikke. :(
Synd. Synes tralla er en utrolig kul del av pakka. Man understreker virkelig størrelsen ved at puslespillet kommer med en egen tralle. Innbiller meg at den veier nesten 20 kilo, så tralla kommer helt klart til nytte.
Regner med det er din på bildet. Har du lagt hele?
Det er min på en MDF-plate kuttet på Thaugland som står på et par simple bukker fra Jula. Hele er ikke lagt, men er i gang med den siste posen.
Ser at det kan ta noen timer å bli ferdig. http://www.largestpuzzle.com/hof.html
Viste ikke at det fantes, men selvfølgelig finnes det en slik side. Heldigvis aner jeg ikke hvor lang tid jeg har brukt, men det er nok en del over 10 timer. En god del. Har brukt ganske mange kalenderdager, men med ekstremt varierende bruk av tid den enkelte dag - brorparten er nede i null minutter. Har dessuten fusket ved at jeg har fått hjelp.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og chrbir
Noen norske butikker som selger dette puslespillet? Har en vegg i spisestua der det hadde passet perfekt.