De andre er verre

Pøh! Porsgrund Porselen og independet cup making er det eneste som gjelder!

krus-stett-23-cl-5b7eb83bde74e.jpg

Håndmalt i den lille Tjekkiske byen Porsgrunn. Produksjonen blei flytta for noen år siden, vi fikk et kjøpesenter isteden. :mad:


Bilde+02.04.2020,+13+23+07+(2).jpg
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Grendel og havarduf
Mummifeberen herjer - hjemmekontor har skylden. Regner med at du snart må være "god kunde" på Kitch`n eller Glassmagasinet for å få lov til å kjøpe....

 
Det er, ifølge Dagbladet,solgt et par "joggesko"(sneakers)til den nette sum av 1.800000$,så vi kan med dette slå fast at den dummeste ikke er født enda!!!
 
  • Liker
Reaksjoner: Nikkvakk og Grendel
Har i samme slengen fått en relativt stor myntsamling i fanget. En del usirkulert mynt i rull og mye annet ymse. Fins det et forum for dette? Hvor bør jeg selge disse myntene?

Tipper disse kan ha stor verdi. Spesielt usirkulerte penger. Hør med en antikvitetsforetning. De fleste 'vet en del ' om penger. Dedikerte fag forhandlere kjenner jeg ikke til.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: arvidrattlaas
Mummifeberen herjer - hjemmekontor har skylden. Regner med at du snart må være "god kunde" på Kitch`n eller Glassmagasinet for å få lov til å kjøpe....


Sjelden mulighet til å skaffe seg limitert utgave i tilnærmet NOS-tilstand med plastikken på!
 
vanskelig å gjemme unna en Vespa like lett som ei klokke også.
-har fortsatt lyst på en likevell.
Kan anbefales på det varmeste, og én Vespa klarer du fint å rettferdiggjøre! Min kjæreste er også veldig positiv til å sitte bakpå den vanlige Vespaen, startet med et par småturer i sentrum på fine sommerdager og da var hun solgt - nå tar hun til og med initiativ til å dra på Vespatur.

Skal dog sies at hun ble bittelitt oppgitt da vi hadde bypåske og jeg kom trillende hjem med en ny 65 år gammel Vespa, spesielt sett i lys av mine (foreløpig) sterkt begrensede mekaniske evner.
 
Kan anbefales på det varmeste, og én Vespa klarer du fint å rettferdiggjøre! Min kjæreste er også veldig positiv til å sitte bakpå den vanlige Vespaen, startet med et par småturer i sentrum på fine sommerdager og da var hun solgt - nå tar hun til og med initiativ til å dra på Vespatur.

Skal dog sies at hun ble bittelitt oppgitt da vi hadde bypåske og jeg kom trillende hjem med en ny 65 år gammel Vespa, spesielt sett i lys av mine (foreløpig) sterkt begrensede mekaniske evner.
Hadde jeg ikke allerede hadd 3 "lekebiler" i tillegg til familiebilen kunne jeg nok ha rettferdiggjort det litt lettere
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Henrik C og Moviken
Morsomt at denne tråden dukket opp igjen. Etter å ha brukt nærmere 3K på en 70 år gammel brødrister tenkte jeg faktisk på denne.
Er jeg en av de andre?? Når jeg tenker meg om er flertallet av klokker også 30 år + så det er kanskje en sammenheng..