Det gikk hardt for seg på Kaplans idag, men jeg tror dagens vinner var han som stakk av med denne Rolex brevkniven i metall til 7100,- + 20% salær
Vis vedlegg 66817
![]()
Da er du ganske tungt på Rolex-kjøret, betaler du 7000 ++ for en Rolex-brevåpner!
Det gikk hardt for seg på Kaplans idag, men jeg tror dagens vinner var han som stakk av med denne Rolex brevkniven i metall til 7100,- + 20% salær
Vis vedlegg 66817
![]()
Oversized og giltdial er i vinden nå @Langtransport
Enkelt resulater fra en auksjon kan jo variere. Fint urverk på denne, varianter i militærutgaver går for vesentlig mer. Eterna var kvalitet, ikke noe tilbake for Omega og de andre. Men bra pris
ser original ut, man skal ikke bedømme datidens urskiver med 2017 kvalitetskontroll og teknologi noen avvik er ikke uvanlig som du selv også sier
Men vil du ha den med den patinaen? Disse dukker jo jevnlig opp i god stand
Artig Speedmaster på Finn. Kan ikke huske å ha sett en Mark V til salgs her inne? Om prisen er god tør jeg ikke si noe om, og jeg ville stilt noen spørsmål også, men kult ur! https://www.finn.no/108800207
Veldig forskjellig fra min men synes jeg har sett noe lignende, kan det se ut som noe som er satt på fordi original bezelen er borte?
Vis vedlegg 68275