Hei, litt usikker på om en 94 modell teller helt som vintage enda, men i søken på et pent urverk som kan være til litt finere brukt samt er birthyear kom jeg over denne saken på chrono24 i nattens mulm om mørke på jobb. Virker nesten for godt til og være sant, Carl F. Bucherer er da er kjent navn men litt usikker på om det har blitt byttet til quarts verk eller om det kan være orginalt?
Noen som har råd eller tanker? ser ut som mye klokke for en relativt pen pris!
Hei, litt usikker på om en 94 modell teller helt som vintage enda, men i søken på et pent urverk som kan være til litt finere brukt samt er birthyear kom jeg over denne saken på chrono24 i nattens mulm om mørke på jobb. Virker nesten for godt til og være sant, Carl F. Bucherer er da er kjent navn men litt usikker på om det har blitt byttet til quarts verk eller om det kan være orginalt?
Noen som har råd eller tanker? ser ut som mye klokke for en relativt pen pris!
Har du googlet referansen og sett etter om denne er original eller ikke? Da kan du svar angående orginalitet og hvilket verk som skal stå i denne. Når det er sagt, er Bucherer ok det, men ikke akkurat veldig attraktivt i bruktmarkedet, og prisene er deretter. Denne er en gull-dublé, 36 mm og quartz som det ønskes opp i mot 10.000 for (pluss MVA for oss nordmenn). Må sjekkes, men jeg har en følelse av at denne er ganske overpriset.
Find many great new & used options and get the best deals for Carl F. Bucherer Manero Silver Men's Watch - 00.10909.03.13.01 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!