Sikret meg polets siste flasker av denne, i den legendariske 96-årgangen🤩
DJDAN Medlem 24. april 2008 Innlegg 334 Sted Oslo lørdag kl. 21:42 #3.861 Sikret meg polets siste flasker av denne, i den legendariske 96-årgangen Reaksjoner: Preacher, gullet, UJU og 3 andre
Bjarnetv Medlem 22. april 2013 Innlegg 590 Sted oslo lørdag kl. 22:43 #3.862 gullet skrev: Etter min mening er AD Coutelas Solera en av de beste kjøpene (pris/kvalitet) på vmp. Helt nydelig! Klikk for å utvide... Defintivt toppklasse - har vært borti mang en dyrere sjampanje som ikke lever opp til standarden, men Coutelas skuffer aldri. Reaksjoner: gullet
gullet skrev: Etter min mening er AD Coutelas Solera en av de beste kjøpene (pris/kvalitet) på vmp. Helt nydelig! Klikk for å utvide... Defintivt toppklasse - har vært borti mang en dyrere sjampanje som ikke lever opp til standarden, men Coutelas skuffer aldri.
Golfballen Medlem 25. nov. 2008 Innlegg 3.455 søndag kl. 07:12 #3.863 Tissot Patchwork 2022. Skikkelig snadder. Synd jeg bare fikk tak i 2 flasker sist de var tilgjengelig. Drukket til en pasta med chevre, sprøstekt strandaskinke og ovnsbakte cherrytomater. Fin match! Reaksjoner: gullet, sunshine og Berlu
Tissot Patchwork 2022. Skikkelig snadder. Synd jeg bare fikk tak i 2 flasker sist de var tilgjengelig. Drukket til en pasta med chevre, sprøstekt strandaskinke og ovnsbakte cherrytomater. Fin match!