- Medlem
- 6. des. 2013
Fin duo.Vis vedlegg 417797
Ble denne duoen til middagen her.
@Loevhagen Er den Krug’en så god som den tilsier?
Fin duo.Vis vedlegg 417797
Ble denne duoen til middagen her.
@Loevhagen Er den Krug’en så god som den tilsier?
Er den Krug’en så god som den tilsier?
Etter min mening er AD Coutelas Solera en av de beste kjøpene (pris/kvalitet) på vmp.
Enig. Min go-to-champagne, de få gangene jeg vil ha champagne. Kjøpte en kasse LV (solera) på tampen av fjoråret.Etter min mening er AD Coutelas Solera en av de beste kjøpene (pris/kvalitet) på vmp.
Helt nydelig!
Defintivt toppklasse - har vært borti mang en dyrere sjampanje som ikke lever opp til standarden, men Coutelas skuffer aldri.Etter min mening er AD Coutelas Solera en av de beste kjøpene (pris/kvalitet) på vmp.
Helt nydelig!
Ikke alle liker alt, men Bosconia har en fantastisk balanse mellom syre, "substans" og silkemykhet jeg sjelden finner i andre rødviner. Dekantering i 30 minutter er en grei start.Alt for lenge siden jeg har drukket Bosconia! Nå vet jeg hva jeg skal drikke neste helg![]()
Ser at sist jeg drakk var 08 i mars 2021. Blir som å prøve noe helt nytt mao. Gleder meg allerede!Ikke alle liker alt, men Bosconia har en fantastisk balanse mellom syre, "substans" og silkemyhet jeg sjelden finner i andre rødviner. Dekantering i 30 minutter er en grei start.