Fylt opp glasskapet fremfor vinskapet i dag… Fantastiske glass fra Spiegelau, fornuftig priset sammenlignet mye annet i samme gate. Syltynne, lette og utrolig gode glass!
Vis vedlegg 333522
Fortell gjerne litt mer om disse
Fylt opp glasskapet fremfor vinskapet i dag… Fantastiske glass fra Spiegelau, fornuftig priset sammenlignet mye annet i samme gate. Syltynne, lette og utrolig gode glass!
Vis vedlegg 333522
Fortell gjerne litt mer om disse![]()
Fortell gjerne litt mer om disse![]()
Testet sommerens hype-vin i dag. Sorry, men dette er litt for likt Laroche sin tax-free chablis. Ikke noen feil med vinen, men dette var surt og lite interessant. At denne vinen får 88 poeng av MB synes jeg er ekstremt generøst. I mitt hode er dette mer 82-84.
Vis vedlegg 333572
Testet sommerens hype-vin i dag. Sorry, men dette er litt for likt Laroche sin tax-free chablis. Ikke noen feil med vinen, men dette var surt og lite interessant. At denne vinen får 88 poeng av MB synes jeg er ekstremt generøst. I mitt hode er dette mer 82-84.
Vis vedlegg 333572
Synes det er en grei vin til diverse, og spesielt til prisen. Men ja, Fichet BB er vesentlig bedre. 2020 er digg.@BigT ok, må kanskje gi den et nytt forsøk ila sommeren. Åpnet første flaske av 2019 Fichet BB nå. Merker at jeg må hamstre flere flasker av 2020
Vis vedlegg 333580