For oss som elsker Italia:
![]()
Hjertelig takk for tips! Burgund er innviet i både hvitt og rødt i kveld. Nydelig glass! God helg!
Hjertelig takk for tips! Burgund er innviet i både hvitt og rødt i kveld. Nydelig glass! God helg!
Kult tema her! Jeg vil aldri glemme denne vinen, den er magisk og virker nesten som om den har fanget opp all varme, lys og skjønnhet fra dette stedet. Vi drakk den for ett år siden for konas jubileum, med gaver, blomster(fra https://ekspressblomster.no/) og denne rosa solmagien. Hva kan være bedre?Chateau Rasque var mitt første ordentlige møte med rosé i Provence i 2011. Endelig har en norsk importør kjent sin besøkelsestid og importert til norge. Her er det fersken, aprikos, jordbær og litt grapefrukt. Akkurat det man ønsker seg på en dag som dette!
Kva temperatur serveres denne på?Kult tema her! Jeg vil aldri glemme denne vinen, den er magisk og virker nesten som om den har fanget opp all varme, lys og skjønnhet fra dette stedet. Vi drakk den for ett år siden for konas jubileum, med gaver, blomster og denne rosa solmagien. Hva kan være bedre?
Kva temperatur serveres denne på?
Likte så godt en annerledes review at eg bestilte litt av denne.