CTs Store Leder
Ok, jeg skal gi det en sjanse en dag jeg har litt tid til overs. Ferien er jo den travleste tiden!
CTs Store Leder
Så denne først nå, @Tore. CT er litt som Rolex; man er skeptisk i begynnelsen, men etter hvert skjønner man hvor dum man har vært... Håper - for din skyld! - at du har gitt CT en sjanse til; du berøver deg virkelig for ekstremt nyttig funksjonalitet hvis du ikke bruker det.
Og med hensyn til mattelærerinnvendingen; for å lage backup av innlagte CT-data finnes det en rutine for å laste ned til en xls-fil.
Og omvendt, hvis man som deg allerede har laget en Excelfil kan den bulk-opplastes til Cellartracker. Jeg siterer Eric LeVine, CTs Store Leder: «If you have been tracking your wine collection in an Excel spreadsheet or other database. You can export your existing data to an Excel spreadsheet in a format that CellarTracker can then import directly. See the bulk import FAQ for more information».
Fabelaktig, @Larsen! Strevet nå kommer du til å få veldig stor glede av senere! Men ikke stort å se... («Access Denied. You do not have permissions to browse this cellar. This user has explicitly disallowed access to their cellar»)Jobber med å legge inn i Cellartracker nå. Skjønner kaosfølelsen men det begynner å hjelpe nå. Har en vei å gå før alt er klart. Brukernavn; Bakern om noen vil kikke. Jeg var en excel mann nå er jeg iferd med å bli CT fan!
Fabelaktig, @Larsen! Strevet nå kommer du til å få veldig stor glede av senere! Men ikke stort å se... («Access Denied. You do not have permissions to browse this cellar. This user has explicitly disallowed access to their cellar»)
Det hadde jeg glemt, har så få venner... Done.du må nok pent be om å bli venn for å se dette men det skal vi da ordne
Takk for tips! Kom vist inn fler i går så hyllen var full nå, men han som jeg pratet med mente de forsvant fort.