Dagens trening

Nå som Elexia sats og fresh slår seg sammen, kansje du ville meldt deg inn så vi kan ha frokosttrening sammen?

Nå som Elexia sats og fresh slår seg sammen, kansje du ville meldt deg inn så vi kan ha frokosttrening sammen?

Vi får se hva som skjer, SATS selger ILA og VULKAN så da blir jo nærmeste for med ELEXIA på Ringen, og det er FOOOOR langt, men om det dukker opp noe spennende kan man jo prøve det ja.

Fusjonen har forresten ingenting å si for medlemmene, du kan ikke trene hos SATS med ELEXIA kort osv.

Kan være lurt deg ja @iron-man. Slik ser et kne ut med skadet leddbånd og avrevet korsbånd...

Edit: redigert bort, sparer sonen for min halvnakne kropp :)

Redigert av en moderator:
Endelig i jevnt i gang med trening igjen etter flere mnd med halvhjertet innsats :)
4 dager i uka med jern de siste 4 ukene nå. Det hjelper godt for en halvgammel mann :)

Seier 84-79 i dag. Nå er jeg, som gamlefar på laget, ikke den som scorer mest, men det var digg å putte 4 av våre 6 de siste to minuttene av kampen og dra ned noen viktige returer. Utrolig bra start på helgen med en skikkelig lagseier! Burde selvsagt vært toppet med lagfest :eek:

7DE8D199-D421-4B69-8EED-D9DA97C15957_zpsyzr4o5nx.jpg

Litt av en økt på sykkelen. 1,5 km på 10 min! Kan snart utfordre @Entropy

Ikke noe å kimse av det @TomB :)
Sesongens første tur her. Støl og fæl men med sol og rolig tempo ble det en god start:)
97E6EB2D-7694-45BB-8697-DC167106F61E-25452-00000A8E6FB86B66_zpsc43ea9f7.jpg

Jeg kommer sterkt tilbake :) Egentlig fornøyd med at jeg klarer å tråkke helt rundt jeg ti dager etter at jeg fikk operert inn nytt korsbånd :)

Vært litt småsyk uken som har gått så kun blitt to økter. Tar igjen to eventuelt de tre siste i morgen.

Klokket inn 20 treningsøkter i februar og håper å fortsette med fem økter i uken. Når det blir varmere i vannet og padlesesongen begynner får blir det kanskje fler.

Sprekinger!

Jeg har begynt med vekttrening igjen etter 4-5 år uten.
Etter 4mnd med 3-4 ganger i uka ble det denne runden i benkpress; 10x80, 6x90, 4x100, 2x110 toppet med 1x120. Da er målet for mai allerede i boks og fortsatt 84kg tung, samme som da jeg startet igjen i november, fornøyd!

Mai målet i markløft kom for en uke siden med 160kg. Om et år jeg jeg tilbake på mine glansdagers rekorder, muligens litt optimistisk men mål må man ha.

Harrytrening er digg :)

Intervaller på mølla i dag, og fjelltur med ungene etterpå. Tar det igjen med 2 flasker vin på deling med madammen :)