Har du lest artikkelen til Børge Fagerli?![]()
Er vel hvertfall en (så godt som inaktiv) bruker på myrevolution.no som har samme nick som meg.......
Har du lest artikkelen til Børge Fagerli?![]()
Etter hva jeg har skjønt skal vel omtrent bare rompe og skulderblader være i kontakt med benken.
Føttene i gulvet, og forestill deg at du skviser et innsekt mellom skulderbladene![]()
For å bygge bryst: kjør tungt med ryggen i benken og bena opp.
Bena nedi så langt bakover som mulig, rumpa ned, svai maksimalt i ryggen. Finn ut om det er bryst eller triceps du er sterkest i, og juster bredden på grepet ditt etter detlykke til
![]()
Ikke enig. Men du har bedre resultater å vise til enn meg
He he! Mente ikke å være kategorisk her, men for de som ikke har trent mye, vil det av og til være en fordel å "isolere" øvelsen slik at man bygger den muskelgruppen man er ute etter. Min erfaring er at jeg får bra pump av å kjøre benk ganske strikt. Men det finnes nok av folk med store mugger som jukser som fy i benk![]()
Enig (så lenge vi mener hele foten nedi)![]()
Ja, jeg mener fotsålen skikkelig i gulvet. Husker fra min tid som aktiv at noen brukte sko med stor såle som var skåret skråttså ikke veldig macho ut
![]()
For å bygge bryst: kjør tungt med ryggen i benken og bena opp. For å løfte maks: spenn deg opp, ved å ligge i bue. Bena nedi så langt bakover som mulig, rumpa ned, svai maksimalt i ryggen. Finn ut om det er bryst eller triceps du er sterkest i, og juster bredden på grepet ditt etter detlykke til
![]()
[video]http://m.youtube.com/watch?v=uO_jfEk-adw[/video]
Inspirasjon gutta, sinnsykt imponerende!
Dang! Pers på 130 helt flatt uten teknikk (@87kg). Hva kunne jeg klart på den måten du beskriver?