Dagens trening

Slitsomt med så mange sett på hver muskel (som Mathfjeld), men slik må det vel være når det er 5- eller 6-splitt. Selv har jeg i det siste klart å dytte inn 4-5 økter i uka, ofte inn i mellom på jobb, men det er supereffektiv turbotrening. Kun 2- eller 3-splitt, og bare 2 sett på hver muskel, av og til supersets. Da blir det ikke stort mer enn halvtimesøkter, og det har jeg akkurat tid til. Slit mens det står på, men ferdig så fort at motivasjonen ikke er noe problem. Merkelig nok ser jeg ut til å ha like mye nytte av dette som da jeg brukte dobbelt så lang tid på treningen.

Gutta, jeg har vært superlat i seks måneder nå. Begynner for fullt når flytting osv er ferdig.

Hva med denne ideen;
Dere hardbarka mosjonister legger ut treningsprogrammene dere har brukt/bruker. Så kan vi dødelige ha noe konkret å jobbe med:)

Om det er noen som har noen form for kostholdsplan også, er det kjempeinteressant:)

Morna!

Jeg trener ca. En halvtime pr. Økt, med unntak av bein, som tar lengre tid. Stort sett så tungt som mulig. Pr. Nå er jeg i ekstremt dårlig shape ala tynnfeit... Legger vekt på tunge basisøvelser for å bygge volum. Målet er å komme tilbake til fjorårets form :)
sy6a7eze.jpg

He he! Tatt av for anledningen.. Men her er et med Super Avenger. Den ble ganske stor når jeg gikk ned 15 kg :)
u4uregum.jpg

Første MMA trening gjennomført og jeg har lært å sette en armbar. Tror nok jeg skal komme meg ut av Elexia og begynne med dette isteden :)

Imponerende Wolla! Fit som f.

Ble styrketrening i dag. Nå poster jeg et siste bilde i denne tråden og deretter stenges den for bilder...(OP`s prerogativ).

obese-man-calendar.jpeg

:D

Skikkelig definert mage Mikke, den "popper" jo skikkelig!

@Wolla: Ripped som F, godt jobba!

Første MMA trening gjennomført og jeg har lært å sette en armbar. Tror nok jeg skal komme meg ut av Elexia og begynne med dette isteden :)

Her burde det komme inn enten Schwarzenegger med tommelen opp eller Ben Stillers karaktere i Starsky&Hutch som sier Do It!!
(trener du i Oslo? Frontline?)

Ps. Grattis med godt gjennomført regime Wolla!

Her burde det komme inn enten Schwarzenegger med tommelen opp eller Ben Stillers karaktere i Starsky&Hutch som sier Do It!!
(trener du i Oslo? Frontline?)

Ps. Grattis med godt gjennomført regime Wolla!

Takk, virket som det kan bli bra trening :) Nei, jeg trener på nye Novus Academy på Lørenskog. De åpnet nå i helgen

Dette er dog gårsdagens treningsøkt, men tenkte jeg kunne dele hvordan en ryggdag ser ut for meg.
Denne økta er i uke 2 av 4 i en treningssyklus, så repetisjoner under oppvarmingen avviker fra hvordan det så ut i forrige uke og ser ut neste uke.

5-10 minutter tøying for oppvarming.

Markløft:
10x60
10x80
10x100
3x125
3x140
12x160

Markløft som støtte/volumøvelse:
10x100
10x100
10x100

På alle andre dager tilstreber jeg å få inn 5 sett á 10 reps som støtte/volumtrening, men har merket at ryggdagen med tung mark sliter såpass på nervesystemet at jeg ofte nøyer meg med 3 sett.

Økta avsluttes med hengende beinhev for å få trent hofteleddsbøyerne, og her er det 5 sett á maks antall repetisjoner som gjelder.

6 år siden jeg ofret en dråpe svette på et helsestudio :mrgreen:

Kanskje på tide å få rauå i gir...? :D

6 år siden jeg ofret en dråpe svette på et helsestudio :mrgreen:

Kanskje på tide å få rauå i gir...? :D

Det er jo drit kjedelig. Det er derfor jeg prøver å holde den typen trening på rundt halvtimen.

Bedre å basere seg på "gratis" trening. Dvs noe som er så kjekt at det går av seg selv.