Dagens trening

Gårsdagens improviserte økt når Oslo Maraton først ble avlyst. Målet til neste gang må være å barbere av 15 minutter med en litt mindre kupert løype.
76DDFDE3-F6B7-4167-A34A-6B7A07AB5310.jpeg

Ble tur på sykkel fra Oslo Sentrum opp til Tryvann. Har som mål for året å å sette pers på segmentet Gressbanene-Tryvann. Den er noen år og noen kilo gammel, men innenfor rekkevidde. Må bare skrape av 90 sekunder av tiden

Mørket kom litt tidligere en ønsket. Noen tips til ladbare sykkellykt ? Trenger ikke noe som lyser j**lig langt, men greit at den ikke må lades `hele tiden`.

Ble tur på sykkel fra Oslo Sentrum opp til Tryvann. Har som mål for året å å sette pers på segmentet Gressbanene-Tryvann. Den er noen år og noen kilo gammel, men innenfor rekkevidde. Må bare skrape av 90 sekunder av tiden

Mørket kom litt tidligere en ønsket. Noen tips til ladbare sykkellykt ? Trenger ikke noe som lyser j**lig langt, men greit at den ikke må lades `hele tiden`.
Kjøpte en Lezyne 600XL (tror jeg) for et par år siden, og den funker finfint til pendling til langt uti oktober, i hvert fall. USB-lading er praktisk, og den må lades såpass sjeldent at jeg ikke husker når jeg ladet den sist. Tror den ble kjøpt på XXL i sin tid, og det har sikkert kommet nyere modeller nå.

• Liker
Reaksjoner: daghoi
Mer sykling.. 41 km søndag, 47 km tirsdag, 46 km i går og 50 km i dag. Ble overrumplet av voldsom vind i går. Kombinasjon lett sykkel (6,2 kg) med høye karbonfelger og vindkast fra siden frister virkelig ikke til gjentakelse..

• Liker
Reaksjoner: Heftos
Skulle egentlig løpt Berlin Marathon i dag, men det gikk jo ettertrykkelig i dass. Kompenserte med den virtuelle utgaven, "2:01:39 Challenge", og kom meg rett i overkant av 27 kilometer på den tida Kipchoge brukte på maraton i 2018. Tungt å motivere seg underveis, men også litt moro, og bærer "finisher"-trøya med stolthet, som et symbol på at dette året ikke har vært helt som andre år. Neste helg skal "London Marathon" gjennomføres, virtuelt, på distansen Asker-Oslo-Asker. :D

"London Marathon" gjennomført virtuelt i dag. Forsåvidt en morsom ide, siden ordentlige løp er uaktuelt, men appen må ha vært utviklet av en gjeng sadister i en kjeller i Hull! Garmin klokket meg inn på 3:27:40 på maratondistansen, men da kunne Steve Cram og Paula Radcliffe i appen fortelle meg at jeg hadde to miles igjen. De tre kilometerne ble SEIGE!