Dagens klokke

Det var jeg ikke klar over Komodo, man lærer visstnok noe nytt hver dag på dette forumet :)

Synd det ikke er min bil :(

Seiko Samurai
IMAG1010.jpg

Hei Leon,

Fin klassisk Seiko, men ikke overvurder Rolex ;) Seikoen din er fin den. Men hvor kommer JB inn i bildet????? Seiko og Roger Moore eller reimen (som ikke stemmer helt) :cool: Sjekk Goldfinger :p

Uups, kansje jeg var fargeblind i kjøpsøyeblikket;)..

Reimen er ikke helt lik nei..trodde jeg hadde kjøpt den "samme" som Sean Connery bruker i Goldfinger. Men den er vel svart og grønnaktig med tynne røde striper + i det smaleste laget? :eek: Nei James kom vel inn i bildet fordi det er det nermeste jeg kommer med dagens studentbudsjett ;) På laaaang avstand ser det kansje ut som en Rolex på nato.. Neida, har et godt øye med Seiko, så er fornøyd med SKX007!

Torje

@Falx: fikk meldingen din, terrassen ble dritlekker!
Den vil kle et glass hvitvin tor jeg...;)

Hvitvinen ligger klar i kjøler'n Frodo. Den venter på deg :)

Siden jeg snart skal ut å fly Cessna'n 182 (hvis regnet letter), blir denne det naturlige valget:

087.jpg

Ha en fin regnfull dag (ihvertfall her på Østlandet)

Endelig!

Endelig har jeg fått denne klokken (som jeg har fått av min farfar) tilbake fra et flere måneder langt "ferieopphold" hos Tusen Tikk i Bergen! Har ventet på denne klokken hele dette semesteret, og nå sitter den endelig på håndleddet:D Sist jeg så denne klokken, så den relativt siten og lei ut..

Men i dag, smiler den like mye som meg! :D

Som dere sikkert ser så er ikke langviseren original. Klokken er fra 1950-tallet en gang, og har nok blitt brukt masse av min farfar. Urmakeren som den gang reparerte den, brukte nok den eneste viseren han hadde. Vel, synes det er artig å ha en klokke med litt "sjel" og historie. ;) Uret må jeg trekke opp selv. Har også fått på en svart skinnreim.

Gromklokka får en liten pause, denne får være med på MC oljeskift
Seiko Samurai
x2.jpg

Så fort jobben er gjort blir det vel å sette på UN igjen. :D

Blant masse fint her i dag likte jeg også Ebelen til TheBoss. Flott vintage med skikkelig sjel.

Det kom en vintage her i dag også og den er selvfølgelig på plass. Unoboxing i "Galleriet".

061.jpg

Siden jeg skulle til Stavanger på jobb i dag fikk speedy lov å være med. Har man en klokke med chrono så bruker man den. :)
Fra Stavanger til Oslo 40' 23" - i lufta.

stav029.jpg