Dagens klokke

Vi har to gravensten-trær i hagen. Og 6 andre epletrær av litt uviss sort. Helt greit :) På fredag tok jeg turen til Askim Frukt & Bærpresseri og leverte 120kg epler, i bytte mot 60 flasker eplenektar og eplemost med fruktkjøtt, samt et himmelsk godt eplesyltetøy som smaker akkurat som om man skulle laget det selv :) Tror jeg må bake eplepai i løpet av helgen også :D

Jeg har dessverre ikke Gravenstein i hagen, men det er ingen mangel på epler. I fjor presset vi over 120 liter, men produksjonen blir vesentlig mindre i år. :)
http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=5&t=7774
 
Et lite lumeshot på tampen :D
43784f52.jpg
 
Nice Aviator, og kul kombo med den reima! Er det lov å spørre hvor du har fått tak i den?

Takk for det! :) Nå har den vært på service og holder tiden slik den skal

Reima er en Cordura fra globalwatchband.com. Mekket den også til med deployment clasp fra samme sted :cool:
 
Det ble IWC i dag. Til ære for en kar fra en dal i Oppland som må se å få postet en utboksing av en sykt fin en.:mrgreen: Sorry - ventingen tar knekken på meg...:mrgreen:

1E94362F.jpg
 
168.004 i dag. Beklager begredelig bildekvalitet, men iPhone er raskere å ta bilde med enn speilrefleks, og i dag er jeg lat :)

IMG_0349.jpg