Dagens klokke

Har ikke sett noen bilder hvor du lufter gullet enda Anders ? :)

Nja, det finnes nok et par bilder om du går tilbake i tid. Ofte bruker jeg dessuten gullklumpen ved anledninger der det ikke passer seg å dra fram mobil eller kamera :)

Men kun for deg, i dag er det gulldag ;)

Klokkebilder606.jpg

Klokkebilder609.jpg

Klokkebilder613.jpg

Klokkebilder615.jpg

Hei folkens. Ny her, men har allikevel vært med en stund :)
Interessen for klokker har hele tiden vært til stede, men etter å ha lest en del på forumet, ser jeg jo nå hvorfor dere er så mange..

Min 40-års gave fra min kone:

2011-06-05220122.jpg

Det er litt av en gave å få på sin 40 års dag. Og helt tatt på senga, bokstavelig talt :)
Hvordan jeg skal overgå det på hennes dag, vet jeg sannelig ikke. Men har jo 5 år på å finne det ut :)

• Liker
Reaksjoner: Helsvett
Det er litt av en gave å få på sin 40 års dag. Og helt tatt på senga, bokstavelig talt :)
Hvordan jeg skal overgå det på hennes dag, vet jeg sannelig ikke. Men har jo 5 år på å finne det ut :)

Velkommen, din kone har jo allerede sørget for at du er riktig antrukket :D (Et og annet TS medlem liker jo Rolex)
Har det samme problemet i forhold til min kones 50 års dag, men har bare drøye 2 år på å finne ut av det!

Hei folkens. Ny her, men har allikevel vært med en stund :)
Interessen for klokker har hele tiden vært til stede, men etter å ha lest en del på forumet, ser jeg jo nå hvorfor dere er så mange..

Min 40-års gave fra min kone:

Hmmm. Noe kjent med den Rolexen der gitt...
Kanskje jeg var fru Falx' hemmelige hjelper når hun handlet presang...;)