Dagens klokke

Tysk diver i dag også. Denne sitter som en kule med skinnrem.
039.jpg
 
Kompis med ny Police

Det er vel også lov med bilder av andres klokker, så vidt jeg har sett tidligere, og i håp om å klare innlegg #10.000 slenger jeg inn denne. Bildet er tatt akkurat nå og vi venter i spenning på at innlegg #999 skal komme...:D

065-1.jpg
 
Ser det er fler som har sittet å ventet på å få nr 10000 ja.. 10004 var jo ikke så galt;) Gratulerer til rafamuffin med en verdig post nr 10000 da bilde er med TS natoen :)
 
Damn.... dere må jo vente på meg :) Prøvde desperat å få en WS på kontoret uten at noen merket det, men det er ikke så lett når det eneste kameraet for hånden er en stor bråkete speilrefleks og det er ett minutt til undervisning. Skulle bare reist meg opp og ropt "Ja, jeg tar bilde av klokken min. Hva har du tenkt å gjøre med det?"..... eller kanskje ikke :eek:
 
Onshore med Offshore....

Etter og ha brukt Exploreren sammenhengende i ti dager klarte jeg og ta den av meg,
men den kommer nok til å få plenty armtid i neste uke også:D Imens lufter jeg AP`n
i helgen. God helg til alle på TS!

IMG_5019.jpg




PS:Godt og se at Doxa`en din er på beina igjen Tore!
 
Endelig sommer i Bartebyen!

_DSC4081.jpg



Dette her er min daily beater, og er med på alt som er moro (og mindre moro), utenom fuktige byturer... men et sted må vel grensen gå?