Dagens klokke

Dagens bidrag er kanskje en variant man ikke skuer så ofte her inne på sonen? ;)

IMG_3380.jpg
 
Siden vi er på side 1803 passer det vel med det bilde av en 1803:)

Klokken er byttet ut men poster et bilde av den likevel:)
DSC_1329.jpg

på armen i dag er derimot denne:
24899f95.jpg
 
@Ulven: Dødslekker flieger!

Selv ligger jeg som slakt etter en helg med mye trening og lite alk. Håper Wongraven kan hjelpe meg med den siste delen senere i kveld.

65b651fa.jpg
 
Nope, Langhe Rosso, super til Pizza :) Har ikke smakt Baroloen ennå, god?

Skal ikke skryte på meg noen vinkunskap, men av de jeg kjenner som er blodfans både av vin og Satyricon er den vist heeelt fantastisk. Bara kjappt testet selv og falt i smak den :)
330 er ganske sprek pris for en ølmann som meg. Han kjørte litt promo for den og smaking på fjorårets Infernofestival

Skulle heller vært på årets ølproving med Nøgne Ø ;)
 
Gode gamle Frodo er tilbake med den gode gamle peisen, den gode gamle Chronoswissen på den gode gamle skinn-natoen - og i god gammel stil er han tidlig oppe en søndagsmorgen!

God morgen, Frodo!

Hehehe!!
Og hei på deg, kjære venn!
Ja - jeg er en peisfetisjist. :)
 
Gratulerer Sponon, får vell ikke et tydeligere tegn på klokkegalskap enn dette? :p
Her har det dagen bestått av loppemarked, spising på Olivia og avsluttet kvelden med kino. Da er det deilig å komme seg hjem og slappe av litt :)
Denne har fulgt med dagens strabaser
7bb2b7cf.jpg
 
Grattis, Sponon!

Jeg viste Rolexkakebildet til kjerringa i håp om at noe lignende skulle skje her i heimen, men da fikk jeg beskjed om at så ikke ville skje før jeg fikk meg en "sånn derre Explorer". Hun er på glid nå, kjerringa ;)