Dagens klokke

51a7bed0-f5e0-36ff.jpg


Apropos pepper/Rolex-kalebakersang så er Egnér godt kjent på andre sida grensa med, selv om vi blir stappfôret med Astrid Lindgren och Elsa Beskow så kommer det lit Kardemomme og Hakkebakkeskog med
:)
 
Det å kunne varierer mellom lenke, gummi og krokoreim, gjør at dette uret kan ha tre ganske ulike utseende. Få ur er SÅ versatile som denne, gitt, selv om endel har kommet med både lenke og gummi etterhver.

Ps: Synes ikke Longines HydroConques er det cooleste uret selv om det ble nevnt i VGTV sitt innslag om klokker...

2012-04-23095453.jpg
 
Bestått GUE kurs feires med bursdagskake i Rolex design :)

6957358480_f5f6ff441e_z.jpg


Milde himmel. Her kaver vi i vannet sammen, fryser, banner, låner undertøy til hverandre og nærmest drikker av samme kaffekopp. Og så holder du bursdagen for deg selv? Ja ja - her er en litt forsinket bursdags hilsen: GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN (Kan du sende over restene av kaka?)

Frode.
 
Grattis, Sponon!

Jeg viste Rolexkakebildet til kjerringa i håp om at noe lignende skulle skje her i heimen, men da fikk jeg beskjed om at så ikke ville skje før jeg fikk meg en "sånn derre Explorer". Hun er på glid nå, kjerringa ;)

Det tok vel anslagsvis et par minutter fra Exploreren var i hus til madammen tok den på seg og nektet å gi den fra seg igjen. Hun hatet Rolex tidligere, men kunne gjøre et unntak for denne. Nå er lenken tatt inn og jeg må ta henne med om jeg skal kunne vise den frem til kompiser :(

@Sponon: GRATULERER!
 
Milde himmel. Her kaver vi i vannet sammen, fryser, banner, låner undertøy til hverandre og nærmest drikker av samme kaffekopp. Og så holder du bursdagen for deg selv? Ja ja - her er en litt forsinket bursdags hilsen: GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN (Kan du sende over restene av kaka?)

Frode.

Hehe... Jeg tenkte vi hadde mer å tenke på enn at jeg hadde bursdag. Don't ya think? ;)

Ellers takk for gratulasjoner folkens. Kaken smakte like godt som det så ut :D