Dagens klokke

Motsatt av filmtittelen altså.

Du kan i det minste trøste deg med en flott 1601 (?) Er det sekstitall?

1969, samme som eieren ;)

Litt nyere idag:
d6da409c.png
 
Prokofiev på vinylkverna, vintage Sub på armen og noe godt i glasset...... Livet er herlig.

Måtte alle sonere ha en fortreffelig weekend:D

Utrolig lekker klokke! Høres forresten helt herlig ut, og jeg har nesten gjort det samme som deg i kveld. Har satt med suben på armen, med en kald øl og hørt igjennom Ravels gaspard de la nuit (spilt av Martha Argerich) og miroirs (spilt av Richter). Ren magi! :)
 
51a7bed0-da3f-f75b.jpg


Zulu på Raven, liker godt hvordan den sitter på armen.
Liker mindre godt at jeg ikke finner ut hvor jeg skal stappe de fem cm. som stikker ut (føler det er lettere å trå tilbake i løkkene på Nato enn zulu)
 
Zulu på Raven, liker godt hvordan den sitter på armen.
Liker mindre godt at jeg ikke finner ut hvor jeg skal stappe de fem cm. som stikker ut (føler det er lettere å trå tilbake i løkkene på Nato enn zulu)

Litt off topic, men: Zulu/Nato — hva er forskjellen? Forsøkte å google begge deler nå, men ble ikke særlig klokere.
 
Du har en nydelig (vintage) sub!:D God Helg!:D

Takk i lige måde:D

Utrolig lekker klokke! Høres forresten helt herlig ut, og jeg har nesten gjort det samme som deg i kveld. Har satt med suben på armen, med en kald øl og hørt igjennom Ravels gaspard de la nuit (spilt av Martha Argerich) og miroirs (spilt av Richter). Ren magi! :)


Takk for det! Imponerende tangent-beherskelse. Absolutt. Selv om piano/klavèr er et kapittel i den klassiske musikken jeg er lite bevandret i.

EDIT: Grattis mushkin! Jeg er glad noen kjøpte den raskere enn jeg klarte og si "Blancpain" ;)