Dagens klokke

Hatt en super ferie, men deilig å komme hjem også. Stygt redd ferien spiste litt av klokkekontoen også. Altså ar klokkekonto dessverre ble konvertert til feriekonto.

dc46e5aa.jpg

Hatt en super ferie, men deilig å komme hjem også. Stygt redd ferien spiste litt av klokkekontoen også. Altså ar klokkekonto dessverre ble konvertert til feriekonto.
Du kan jo trøste deg med at a) du allerede har en klokke og at b) den er en av de flotteste klassikerene der ute :)

Så ingen grunn til å la gårs-Dagens få hvile i dag :)

6024943224_2420a94edc_o.jpg

Etter 15 uker var det tilbake på kontoret! Litt blandete følelser på om det er ok eller ei. Uansett fikk GMT master ta følge med meg idag :)
3aed394d.jpg

...Stygt redd ferien spiste litt av klokkekontoen også. Altså at klokkekonto dessverre ble konvertert til feriekonto.

Hva!?! Kan konti konverteres den veien? Jeg har i lengre tid forsøkt å konvertere ferie/sparekontoen til klokkekonto uten annet resultat enn syrlige bemerkninger fra finans- og administrasjonsministeren...

Hva!?! Kan konti konverteres den veien? Jeg har i lengre tid forsøkt å konvertere ferie/sparekontoen til klokkekonto uten annet resultat enn syrlige bemerkninger fra finans- og administrasjonsministeren...

Mye som tyder at mange her inne har et ønske om ny finans- og adminstrasjonsminister. Det er ikke veldig uvanlig at det vi oppfatter som løfter egentlig bare er valgflesk. Et uttrykk som ofte benyttes nå om dagen er: Det er en tid for alt. Jeg vil føye til at disse ministrene kan miste sin popularitet og risiskere at de blir kastet eller flippet når den tid kommer.

:D:D:D

Det beste jeg liker med min TT DJ 116233 er at den har Roulettskive i datovisning. (rød
/sort annhver dag for de som ikke vet)
Jeg er oppvokst med at rød dag er det samme som fridag. Nå tar jeg altså fri annvher dag.....som i dag! Deilig. :D

IMG_5020_ny_web_2.jpg

Klokken er en Z serie, ss/yg DJ 116233 produsert i 2007.

IMG_5020_ny_web_1.jpg

-M-

Har per dags dato ingen Rolex å bidra med, så her er det Omega til lunsj:) Var ML Pontos day/date litt før i dag og tror det blir litt tid med enten Longines HydroConquest eller ML Pontos Chronograp litt seinere ;)

54d09ef8-085d-6772.jpg

Flotte Rolexer over her og den er ikke helt borte Omegaen heller;)

@Frodo: Jeg er, som du vet, ganske blank på det meste.
Ser jo at dette er en Sub litt utenom det vanlige, men hva betyr den T'en på skiva di? Er det Tritiumlume eller noe sånt?

Flotte Rolexer over her og den er ikke helt borte Omegaen heller;)

@Frodo: Jeg er, som du vet, ganske blank på det meste.
Ser jo at dette er en Sub litt utenom det vanlige, men hva betyr den T'en på skiva di? Er det Tritiumlume eller noe sånt?

Næææ, betyr at den koster ca 500 000++ :D
Og at det er en militærversjon, sjelden & høyt ettertraktet osv ;)

På en dag som denne skulle man ønske det var en Rolex på håndleddet. For eksempel en GMT M2? ;)

Vanvittig mye lekkert her på asylet for tiden.