Dagens klokke

@Minuteman, sorry, men selvom LLD`n er overgått av 009 som fiskeklokke #1 så er og blir den min sikreste "keeper"
Er det fisk i Aurdalsfjorden? :)
D

Om det er fisk i Aurdalsfjorden...?

Er paven katolikk?

De tar ørret på over 7 kg der, men det er helst på garn eller med dorging fra båt. Har avtale med en grunneier som lett "lar seg kjøpe":D

PS: Det med klokka var bare nok et skudd i blinde ;)

Frodo: Det er noe sjarmerende med den klokka, selvom alle alarmbjeller ringer. Jeg vet av erfaring at det kan være skummelt å komplimentere klokker, plutselig får man en PM med forslag om å kjøpe den. Ta det med ro, du skal få beholde den :) Men ta den med på GTG skal du gjøre, jeg må bare skru på den krona :p

Denne har ligget lenge uten armtid nå. Fått nye sko- får se om det klarer å øke interessen en stund..

b15fe966.jpg

e9edbeb2.jpg

00230a5e.jpg

Flott rem, den passet veldig bra...burde ikke være noe problem med litt wt nå;)

Frodo: Det er noe sjarmerende med den klokka, selvom alle alarmbjeller ringer. Jeg vet av erfaring at det kan være skummelt å komplimentere klokker, plutselig får man en PM med forslag om å kjøpe den. Ta det med ro, du skal få beholde den :) Men ta den med på GTG skal du gjøre, jeg må bare skru på den krona :p

Herlig! Den er kulere i virkeligheten enn på bilder. Veldig karismatisk.:cool:
Du skal få skru den krona til du blir sår!
Det er nesten like godt som s@x å kjenne verket når du vrir den langsomt...

Jeg tar den med!:D

MONSTER MONDAY

For ikke å kjede vettet av dere velges i dag en nyinnkjøpt rem.

025-3.jpg

007-4.jpg

Og til slutt et bilde til ære for Mathfjelsd - eller norges svar på Imelda Marcos :D:D

026-2.jpg

Far i huset må ha handlet mye gromt for hadde virkelig sansen for kombinasjonen til Secondman også. Lekkre remmer i stugo der oppe med andre ord :D.

Haug-1.jpg

Neida, jeg er ikke i Midtøsten. Ei heller på Grønland i Oslo. Etter 52 NM kryssing endte vi opp i Haugesund. Junior og undertegnede kledde oss opp for å avlegge den lokale RLX AD'en et besøk:

Haug-2.jpg

Etter en hyggelig prat med siste nytt ang. pris og ank. tid for den nye Exp II ble vi vist masse Zenith snadder. Ikke noe kjøp desverre. Men vi fikk med oss en fet katalog:

Haug-3.jpg

Slik tykkelse og vekt skal en real salgskatalog ha:

Haug-4.jpg

Så noen shots over kartbordet til slutt. Undertegnedes 5513 og juniors konfirmasjonsklokke (14060):

Haug-5.jpg

Haug-6.jpg

Frode.