Dagens klokke

En snartur hjemmom før det er tilbake på sykehuset for kyndig veiledning i ammingens mange hemmeligheter.

2011-07-17104629.jpg
 
dagens klokke for meg som jeg vet mange her ikke liker men jeg liker den meget godt og det er vel det viktigste
17072011091.jpg

Dette er sikkert en mager trøst, men av alle klokker med gult gull er dette en av de få, om ikke den eneste, som jeg liker svært godt. Og av alle Rolex er denne blant topp 5 for min del.

Dere med annen, og muligens bedre smak, får ha meg unnskyldt :D

Til orientering så har jeg ikke greie på de små detaljforskjellene i Rolex sin enorme kolleksjon;)
 
Bildet er tatt i går, og er fra terassen på Stovner, litt utenfor Oslo. Leste ut boka "Hodejegerne" av Jo Nesbø. Fantastisk herlig i sola. Klokken er en vintage Ebel fra 1950.

 
Dette er sikkert en mager trøst, men av alle klokker med gult gull er dette en av de få, om ikke den eneste, som jeg liker svært godt. Og av alle Rolex er denne blant topp 5 for min del.

Dere med annen, og muligens bedre smak, får ha meg unnskyldt :D

Til orientering så har jeg ikke greie på de små detaljforskjellene i Rolex sin enorme kolleksjon;)

+1!
 
Etter en uke med hard jobbing fra morgen til kveld er belegningsstein lagt, rygg og muskler temmelig ømme og klokker kan endelig brukes igjen :p
Dagens valg falt på GO
56df093f.jpg
 
Er det ikke LVn hun strekker seg handa etter? :cool:

Ser ut som hun tenker "denne skal jeg ta når pappa ikke ser på".

Jo, det er LV-en. Klare farger er stas, og grønnfargen på bezelen er uimotståelig. Den må nok holdes langt unna små hender i fremtiden.

Pappa må lære seg at du må få egne klokker, Sofie.:p
:) :)

Nevnte LV sitter på hånda i dag:

IMAG1150.jpg
 
I dette klimaet er nato tingen for både mor og far. For en gangs skyld regner det hjemme når vi er på ferie :cool:
L1010038.jpg
 
LLD + Glimrende vær og kjølig hvitvin i varmen............... kan livet bli noe særlig bedre?
Ikke for meg ihvertfall, Hvaler = paradis når været er bra! :D

LLD_vin180711.jpg
 
Som tidligere nevnt er jeg nøye med utstyr/bekledning i forhold til fisking og der som ellers er klokken noe av det viktigste. (Overtroisk når det gjelder fiske?) :D
Bildet taler vel for seg selv............., blir vel neppe mye WT på min Eterna KonTiki når jeg fisker.
Den desidert minste jeg har fått på sluk noengang!

KonTikiSild.jpg
 
Andebryst til middag idag. Da har jeg fått ansvaret for saus. Valget ble rødvinssaus, og jeg sitter nå å venter på at den skal redusere :)

18072011828.jpg