Dagens klokke

Dagens klokke(r) på kontoret.
Fruens Breitling Callisto skal på service, og det samme med JLC Memovox. GMT 16710 er med meg videre idag.
Gleder meg forøvrig til å hente ut en Air King med laksefarget skive i dag! Fruen trenger jo et ur med lenke også!

12156_192622165732_663175732_4409547_4933731_n.jpg
 
Denne fliegeren går bare såvidt under skjorta, og jeg tok en konsulent i å sitte og stirre på den under et møte i formiddag......

02112009494.jpg
 
Er tidlig hjemme fra jobb, da jeg måtte en tur innom banken (som stenger uforholdsmessig tidlig). Der fant jeg en gammel kjenning som ikke har sett dagslys på flere måneder.... Nå hjalp det ikke akkurat å komme ut, for der var heller ikke noe særlig dagslys over bakkenivå heller! Forbannet dritt-vær, men på den andre siden, en god unnskyldning for å sitte inne og beundre klokker og surfe på diverse klokkefora. Vel, når sant skal sies, trenger jeg vel sjelden en unnskyldning for å gjøre nettopp dette :D

Uansett, her er dagens .... vel i alle fall ettermiddagens klokke:

IMG_0039.jpg

IMG_0041.jpg

IMG_0040.jpg

IMG_0042.jpg
 
P1010975.jpg


Fortsatt min nye JLC (har ikke sovet med den).

Best: Lange 1 viser ikke siffer i første datovindu fra 1. til 9. i motsetning til min JLC som i dag viser 02. Lange 1 ser ut til å mangle "noe". Min er mye finere!

Feminin? Var i Stavanger hos kjæresten i helgen. Hun kåret JLC som min suverent fineste klokke! Og hennes venninner ble svært betatt av formen på kassen og all detaljerte grafikk på skiven. Og når jeg så "reverserte" kassen ble de over seg av beundring! Og så trykket jeg på knappene får å flytte lilleviseren...

Takk til mannfolkene på forumet som har gitt meg positive tilbakemeldinger!

Verdens fineste unisex klokke?
 
Hoho, myyye tøft og pent her nå! Hvorfor den B&R-en ligger og støver ned i en bank er beyond me! Og Reverso er så klassisk stilfull, den er et designikon som står som en påle i klokkeverdenen! Før eller siden må jeg eie en sånn.......
 
Er noe dritt med såre bryster DJM :mrgreen:
Selv er jeg god i formen, så god faktisk at jeg hadde en tur til klokkepusheren min idag. Fikk prøvd den nye Omega Aqua Terra med svart techno dial i både 41,5 og 38mm utgave. Må si jeg liker 38mm utgaven best.
Forhørte meg og på prisen på en Rolex DD platinum, nå KUN 345k....Så jeg tok til vettet og sjekket prisen på en WG DD isteden :mrgreen: Ser ut til at jeg bare behøver å spare rundt 180k så er den min :D
Forlot stedet uten ny klokke men fikk noe snacks med meg alikevel :mrgreen:

Watchworld og en Tag caps :D

20091103-DSC_0168.jpg


20091103-DSC_0173.jpg
 
Jepp! Samme skive, liten T over 6ern. LUFTFORSVARET inngravering på baklokk.