Dagens klokke

Jeg har samme gulv som deg Frodo :D
Forøvrig ble det Fortis idag :mrgreen:

IMG_3368.jpg
 
tombs skrev:
Jeg har samme gulv som deg Frodo :D
Forøvrig ble det Fortis idag :mrgreen:
Deilig gulv på kontoret for puselankene, Tombs! :D
Litt overflødig for en gammel men jålete infanterisersjant. Men, men...
Nydelig Fortis. Er stadig inne og titter på bildene du har lagt ut tidligere også.
Har tenkt litt på å kjøpe hvit med hvit gummi til kona. :mrgreen:
 
Det var ikke bare Hopalong som trengte mekanisk vekking i morges (men jeg tviler på at han sto opp kl 0500 som alarmen hans står på):
GP8.jpg
 
morini skrev:
Det var ikke bare Hopalong som trengte mekanisk vekking i morges (men jeg tviler på at han sto opp kl 0500 som alarmen hans står på)

Den står på klokken fem for å vekke meg når det er på tide å gå hjem fra jobben.
 
frankrs skrev:
Pam 292 på Swiss Ammo 8)

Nice! Nylig anskaffet? Erfaringer?

Alle spennende ur blir presentert i denne tråden nå for tiden, må følge med skjønner jeg :)
 
P1010970.jpg


Min nye klokke som kom i posten i går.

Et rimelig spontant kjøp! Egentlig har jeg siklet på en slik lenge. Men hadde bestemt meg for en Datejust II. Bjerke hadde tatt inn to klokker med strek-markører til meg. En sort og en hvit. De skulle ha kommet i forrige uke men kom ikke før nå på tirsdag. I mellomtiden kom altså Jaeger-LeCoultre Reverso Grande GMT på Finn og jeg var solgt. Like greit siden jeg ikke hadde kunnet velge mellom hvit og sort skive. Nå fikk jeg begge i en klokke! Bjerke kan visst bytte om en skulle ombestemme seg. Men likevel... Å kjøpe Rolex hadde blitt et stort skritt for meg da jeg aldri har hatt sansen for dem og eierne. Har i tillegg hatt tanker om ikke å kjøpe ny (nyere) klokke uten minst dato og gangreserve-indikator. Så da fikk jeg visst ikke bli kvitt fordommene og tvangstankene likevel...
 
WOWOWOWOWOW!!!
Den er så uovertruffent elegant og klassisk!
Gratulerer! Grønn av misunnelse! :mrgreen:
 
Arild skrev:
P1010970.jpg


Min nye klokke som kom i posten i går.

Et rimelig spontant kjøp! Egentlig har jeg siklet på en slik lenge. Men hadde bestemt meg for en Datejust II. Bjerke hadde tatt inn to klokker med strek-markører til meg. En sort og en hvit. De skulle ha kommet i forrige uke men kom ikke før nå på tirsdag. I mellomtiden kom altså Jaeger-LeCoultre Reverso Grande GMT på Finn og jeg var solgt. Like greit siden jeg ikke hadde kunnet velge mellom hvit og sort skive. Nå fikk jeg begge i en klokke! Bjerke kan visst bytte om en skulle ombestemme seg. Men likevel... Å kjøpe Rolex hadde blitt et stort skritt for meg da jeg aldri har hatt sansen for dem og eierne. Har i tillegg hatt tanker om ikke å kjøpe ny (nyere) klokke uten minst dato og gangreserve-indikator. Så da fikk jeg visst ikke bli kvitt fordommene og tvangstankene likevel...

Gratulerer masse med en fantastisk flott klokke - virkelig nydelig! Som Rolex eier er jeg selvfølgelig dødelig fornærmet, men jeg står det vel over :D ...
 
I dag falt valget på det nyeste tilskuddet til samlingen, en klokke som får mye wrist-time for tiden:
IMG_0025.jpg


Hadde en liten stund (10 min) på meg denne.... dessverre kun et lån :(
IMG_0011.jpg


Har sittet og moret meg med nytt kamera! Ikke verdens beste, men kurante bilder tatt i et rom med dunkel belysning :)