Dagens klokke

Moore skrev:
deBalzac skrev:
Breitling Premier med cordovan rem

Nice!
Kan du dele noen spec's for dette vakre eksemplar av en Breitling? ;)

Breitling Premier ble laget som en engangsserie, mellom 1997 og 1999. Premier var en retromodell inspirert av den første Breitling Premiermodellen som ble laget fra slutten av 30tallet frem til ca 1960.

Selvtrekkende urverk, Breitling B40, som er en variant av Kelek calibre 10000. Dette er en modulchronograph basert på en ebauche fra Eta og Keleks egen chronographmodul.

Jeg veksler på å bruke klokken med Breitlings originale alligatorrem, Navitimer lenke eller en håndsydd shell cordovan rem fra Fleischmann i Bayern.
 
gmt241009.jpg


Fortsatt GMT-Master IIc...
 
Dagens klokke: Speedmaster Alaska Project - Nyerhvervelse ca. 8 timer gammel.

Alaska091024002.jpg


Broad Arrow er med for at dokumentere korrekt dato :roll:

Med venlig hilsen - Geodoc_DK
 
Geodoc.DK skrev:
Dagens klokke: Speedmaster Alaska Project - Nyerhvervelse ca. 8 timer gammel.

Alaska091024002.jpg


2 meget flotte Omegaèr Geodoc.DK :D Har lenge vært på utkikk etter en Broad Arrow, kjøpte nylig en men leverte den tilbake da det var kondens under glasset :roll:
 
tombs skrev:
2 meget flotte Omegaèr Geodoc.DK :D
Har lenge vært på utkikk etter en Broad Arrow, kjøpte nylig en men leverte den tilbake da det var kondens under glasset :roll:
Tak skal du ha'
Alaska er nøjere præsenteret her: Alaska præsentation på DK forum.

Kondens og vandskade skal man ha' respekt for. Købte en SPM MKV på E-Bay i Tyskland.
Sælger tilføjede 14 timer før auktion slut, "Uret går ikke og er servicekrævende" - Ja mon ikke, for 4.500 kr. :cry:
God jagt på en BA - Det er virkeligt et stilfuldt og anvendeligt ur.

Med venlig hilsen - Geodoc.DK
 
bilde-13.jpg

Datejust 1601 fra 1970 idag.
Den perfekte partner når man holder middagsselskap for hele slekten. Minste mann fylte 3 i helgen.
Merk lammesteken i bakgrunnen! :D
 
Frodo skrev:
bilde-13.jpg

Datejust 1601 fra 1970 idag.
Den perfekte partner når man holder middagsselskap for hele slekten. Minste mann fylte 3 i helgen.
Merk lammesteken i bakgrunnen! :D

Har en helt lik en nydelig skive på de der. Vintage Rolex er KONGE!
Kapplans har forøvrig vært så snille å legge ut hele ønskelisten min til auksjon (i alle fall de fire øverste):
http://www.kaplans.se/Kaplans/auctiongo ... mn=3&mn2=3
 
shamal skrev:
Frodo skrev:
bilde-13.jpg

Datejust 1601 fra 1970 idag.
Den perfekte partner når man holder middagsselskap for hele slekten. Minste mann fylte 3 i helgen.
Merk lammesteken i bakgrunnen! :D

Har en helt lik en nydelig skive på de der. Vintage Rolex er KONGE!
Kapplans har forøvrig vært så snille å legge ut hele ønskelisten min til auksjon (i alle fall de fire øverste):
http://www.kaplans.se/Kaplans/auctiongo ... mn=3&mn2=3
Ojojoj. Der lå det mye snasent...
Elsker "piepan" skiven på de gamle 1601. Samme som skivene på de gamle subene. :D
 
bilde-14.jpg

Dagens: Jaeger LeCoultre. Det går vel opp for meg mer og mer hvor fantastisk dette uret er... :D