Dagens klokke

GMT dag:D

DSC07431.jpg

Men så kom deg i sjøen da mann. La oss få se hvordan UX ser ut i sitt rette element :D
God ferie forresten - og husk solkrem.

Frode

Har hatt den under vann, men har ikke camera desverre. Lengter til å komme hjem å prøve den i nordiske forhold.

God ferie til deg og, vi må ta en sit down når du kommer hjem :)

Dagens klokke er fortsatt UX.
4a681f86.jpg

-Har du kjøpt enda en klokke? Trenger du egentlig det?
-Njaa, altså denne har jo kronograffunksjon, og jeg har solgt de andre kronografene mine. Ihvertfall noen av dem. En kronograf er jo viktig å ha.
-Jaha. Er det ikke de Rolex-kronografene som du alltid har sagt er noen overprisede jåleur for folk med mer penger enn smak? Hva koster en slik? Hva skal du bruke stoppeklokken til forresten?
-øhhh..akkurat denne var ikke så veldig dyr. Det er en utgått modell, nemlig. Stoppeklokken kan være god å ha når jeg for eksempel øøøh.. skal ut om kvelden for å sjekke om det sitter noe i mårfellene mine..? Da blir det lettere å regne ut hvor lang tid det tar å gå mellom hvert sted, fratrukket tiden det tar å spenne opp og slikt.....det kan være viktig infomasjon til fangstdagboken..
-hm.

c50d5ead.png

De gamle er eldst

Heueren har gått på seg 15 sek inn i framtiden i løpet av 2 dager nå, men selv får jeg ofte kritikk for å å være saktegående...