Dagens klokke

Suben og bikkja koser seg ute i regnværet. Kan ikke si det samme om far :(

Geisha på 10 mndr hilser til sin "artsfrende".

014-1.jpg
 
Det ser ut som om dachsen din har nese for fine ting, Minuteman. Dachser er flotte hunder som er tøffere enn folk tror. Jeg har hatt en strihår på utlån på fjellet og mer baller pr kilo kroppsvekt skal man lete lenge etter. Jeg er lysten på å skaffe meg en strihåret til rådyrjakten, men foreløpig har vi armene fulle med fartsglad vorsteher, i dag med konas Seamaster Midsize:
bilde-16.jpg
 
Med en viss redsel for å bli beskyldt for forum-spam legger jeg atter igjen ut et bilde. Vel, det er jo en ny dag - selv om natten ennu er ung :D

Junior, alias Secondman (ikke på TS-forumet), er for anledningen iført sin første mekaniske klokke, en Seiko 5 kjøpt av "reim" tidligere i vår. Dette er også Secondmans første offisielle WS. Interessen er for lengst vekket og til neste år er det konfirmasjon, så det blir nok flere WS etter hvert - kanskje også unboxinger :D

004-4.jpg


Edit: Ikke skjønner jeg hvor det ble av fargen på Monster'n, men jeg skal lete etter den i morgen...
 
Men hva skjer da Frodo!? Du burde vite bedre enn å poste en klassiker av et slikt kaliber uten å komme med en påfølgende unboxingtråd med massevis av bilder?:roll:
Venter i spenning! Denne komplementerer virkelig Milsuben din:D

Takk for hyggelige kommentarer. Det skal komme mer.
Unboxingen uteble fordi dette var et impulskjøp i London sist helg.
Deretter har det gått i ett med ettårs feiring og jobbtur til Tromsø.
Planen var en Constallation PiePan. Men så dukket denne opp...
Den har uoriginale visere. Verket, kasse og skive er i meget god stand.
Plexiglasset har en sprekk og jeg jakter på nytt. Eller er det patos?
Verket er AS 1700. Den er fra '69 eller '70.
Modellen heter Aqua Lung No Radiation. Kassen er 41 mm.
Den er styggpen!:D
 
ROLEX 1016

IMG_4914.jpg


Ingen bombe at denne blir med på dagens eskapader......

PS: Minuteman,Floyd og Helsvett. Takk, deres gratulasjoner varmer som en vadmels-
bukse på en Juli dag ;)
 
IMG_4914.jpg


Ingen bombe at denne blir med på dagens eskapader......

PS: Minuteman,Floyd og Helsvett. Takk, deres gratulasjoner varmer som en vadmels-
bukse på en Juli dag ;)

Bra du ble fornøyd. Dette var en klokke som fortjente mer kjærlighet enn jeg hadde å gi.
 
Formiddagens Patek fikk avløsning av Glashutte Original til kvelds...
;)

(Crappy bildekvalitet, men det er tatt i skumringen)

ee8824e5.jpg