Dagens klokke

54d09ef8-8996-da82.jpg
 
@marius lykke til i morgen. Jeg har min matteeksamen på onsdag. Lykke til med polynomdivisjonen:)
 
Inspirert av alle bildene med håndvåpen og klokke fikk jeg lyst til å bidra.
Her er en klokke og en pistol som ikke er "hverdagskost", har ikke sett andre tilsvarende. (Har jo ikke sett alt jeg da)
Pistolen er som sikkert flere kan se en Colt, det spesielle er at det er en Colt government cal. 380. (9mm. "short")
Ser ut som en nedskalert Colt 45, er ikke større enn at den f.eks. passer i baklomma. (Pleier ikke ha den der)
Klokken har jeg jo vært på "Dagens" før; Omega Seamaster 150th. anniversary laget i 1848 eks.
Skal involvere flere håndvåpen i klokkebildene bare jeg finner igjen nøkkelen til våpenskapet. ;)

 
Redigert:
Hva er forskjellen på jubilumsutgaven og den "normale"? Er det bezelfargen?

Jubileumsutgaven din har jo tross alt verdens fineste visere (til dette uret), ikke-co-axialt urverk, og ellers alt som skal til for å være en perfekt Seamaster :D

Den er laget i titan med bezel i hvitt gull grå urskive og graveringen på siden av kassen som du kan ane på bildet her:


Og ellers er baklokket gravert med "Omega 150th Anniversary xx16/1848"
 
Redigert:
Våkne til sen frokost, pusle i trädgården, vandre fire timer i skjærgården, bade med gal vorsteher, spise fiskesuppe på den lokale restauranten mens de har intimkonsert med internasjonale jazzstørrelser og avslutte med en vin foran peisen. Perfekt søndag.
bilde-13.jpg

Det var en nydelig seamaster, men en enda bedre KV i bakgrunnen:)
 
Mitt første bilde

Hei,

Beklager at bildet er noe gammelt (17. mai selv om klokka sier noe annet), men bruker som unskyldning at jeg er ny og ikke har fått somlet meg til å lage flickr-konto før i dag.

For info, så sitter samme klokke på armen når dette skrives :p

Mvh
Christian

5777444687_7f472e2730_b.jpg
 
@ KarlFr: Gratulerer så mye. Den er helt nydelig. Liker spesielt godt at du kjører 18mm nato istede for 20mm. Du må ta et WS med en zippo, og ved klokkeslettet 12:19:58 :cool:
 
@ KarlFr: Gratulerer så mye. Den er helt nydelig. Liker spesielt godt at du kjører 18mm nato istede for 20mm. Du må ta et WS med en zippo, og ved klokkeslettet 12:19:58 :cool:

Nå tuller du Sponon. Har du ikke sett filmen????? Klokka er 00:19:58 :cool:
Forresten så holder James ikke en Zippo. Snarere en Dunhild gass ligther eller noe i samme stilen.
Ta kontakt så skal du få låne filmen av meg. Tror det er fra Diamonds are forever", men her kan jeg ta feil så sent på natten.

Frode