Dagens klokke

@ Heuer: Fin og sjelden Heuer. For mange år siden var jeg på utkikk etter en slik, men måtte til slutt gi opp å finne en som ikke hadde vært i krigen.

@Hopalong: Ikke lat som om du ikke har verdens enkleste kone når det kommer til å forsvare klokkeinvesteringer. Det er vel heller deg selv du argumenterer med/mot nå som du har konvertert til Daytonismen:)

Selv koser jeg med favorittbeateren og en av de få gode ølsortene ølamatørene i nabolandet lager:
P1010530.jpg

Ble så inspirert av han som postet bilde av klokken ved siden av biffen, at jeg bare måtte ta et bilde selv.
Ble tatt i hui og hast med mobilkamera, så allverdens kvalitet er det ikke, men det må man bare leve med.

Heller ikke noe mer fancy enn en Certina DS First, men er man student med trangt budsjett har man ikke allverdens penger til overs til nye klokkekjøp (selv om det frister å ta en grei slump fra sparekontoen til en vintage Submariner)

14dog9s.jpg

Henrik C: Å være student, er ingenting å klage på. Se på meg som er 17 år og ikke har jobb. Ikke kommer jeg fra noe superrik familie heller. Alle pengene er spart og invistert i aksjer. Alt handler om prioriteringer.

Henrik C: Å være student, er ingenting å klage på. Se på meg som er 17 år og ikke har jobb. Ikke kommer jeg fra noe superrik familie heller. Alle pengene er spart og invistert i aksjer. Alt handler om prioriteringer.

Her må man nesten ta høyde for at gutten studerer utenbys, bor alene og må forsørge seg selv. Da er det ikke alltid stipendet rekker til andre prioriteringer enn mat og husleie. Og alkohol såklart! ;)

De ekstra pengene jeg hadde denne måneden gikk nok med til alkohol i går ja. :p
Skal ikke trekke det lengre off-topic nå, men uten jobb og med husleie, mat og andre kjipe utgifter blir det dårlig med penger til overs, dessverre.

Kawatching: Nydelig klokke, og kjenner misunnelsen bobler her!

Her må man nesten ta høyde for at gutten studerer utenbys, bor alene og må forsørge seg selv. Da er det ikke alltid stipendet rekker til andre prioriteringer enn mat og husleie. Og alkohol såklart! ;)

Veldig sant, ingan alkohol i bildet her, med den (fylle)pastaen da men.... Er student selv, ikke en lett kombo med klokkeinteresse!

Episk bilde Henrik, men det er ingenting i forhold til de andre vi har tatt. Kjør på! :D

Men du bor vel hjemme hos mor og far? Da har man så å så ingen utgifter..

Bor hjemme ja. Men vis Henrik C er den samme som er på MoV, så kunne han hatt et flott ur vis ikke alt hadde gått til klær. (Jeg er ikke på diskusjon.no, men trykker innom av og til for å lese litt.)

Nok om det......

Breitlingen sitter fortsatt på. Venter på at jeg skal få hente-melding på Omegaen. Gleder meg til å se den med ny spenne og croco reim! :D

CIMG0966.jpg

Kanskje han liker klaer bedre enn klokker da? Kul klokke ndure, men makan til drittklubb du heier paa!! Sitter selv med breitlingen min paa armen. Legger ut bilde om noen timer naar jeg faar bagasjen min...