Dagens klokke

Milde himmel! Et par dager borte fra TS og se hva jeg går glipp av. Vintage Aqua Lung på dagens klokke. Det må jeg si!
 
Gratulerer med et mesterverk Frodo, er det en polsk marine utgave? Non radiation?
Hadde selv en diver unboxing på gang, men hva er poenget med det nå....
017.jpg
 
Gratulerer med en nydelig klassiker. Salgsannonsen satte impulskontrollen min på en altfor tøff prøve, men du kom meg heldigvis i forkjøpet. :)


Frodo:
rousp skrev:
Lev som du preker!


Ri som du saler! (passer denne inn her? Litt usikker )


Gjør mot andre som du vil de skal gjøre mot deg!

+1

[video=youtube;88TimO61Vl4]http://www.youtube.com/watch?v=88TimO61Vl4&feature=related[/video]

:)
 
Dagens klokkevalg var ikke vanskelig når man skal på trening :)
Wenger Comando :)
Og ettersom jeg lider av senebetenelse i høyre håndledd så må jeg trene på venstrehåndskyting :)
Et "stemningsbilde" :)
54d7272b-1bf9-45fa.jpg




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Grattis til MinuteRepeater, for en herlig patina på en av de virkelig store klassikerene! Har sikkert vært nevnt før men dette er samme klokke som Ian Flemming brukte og etter manges mening Rolexen han så for seg James Bond brukte da bøkene ble skrevet:)

c30153e2-261a-8d67.jpg
 
"Flying high"................. det er onsdag og jeg har skikkelig fredags-følelse!
Ikke helt uten grunn, det er helga! :)
Hva passer vel bedre enn "The Mars watch" Omega X-33?


Ønsker hele "TS-folket" en fortreffelig helg!
(Kan ikke garantere at dette er min siste "post" denne helgen...., sorry!)
 
Redigert:
Nesten flaut å poste nye blanke klokker med så mye flott vintage om dagen. Min egen vintage-baby (Doxa) gikk rett i brosteinen og er hos urmakeren for førstehjelp :(
L1000659.jpg
 
Dagens, med en over-ivrig puddel....ikke like ivrig når han ser været ute ;)



Denne til kveldens torskemiddag- nytt og blankt kan ha sin sjarm også. Digger skjorta di Tore :)

 
Mye nydelig på dagens klokke om dagen, med høydepunkt i KarlFr sin gamle Sub og Frodos Aqua Lung!

Men hva skjer da Frodo!? Du burde vite bedre enn å poste en klassiker av et slikt kaliber uten å komme med en påfølgende unboxingtråd med massevis av bilder?:roll:
Venter i spenning! Denne komplementerer virkelig Milsuben din:D

Dagens fra en trivelig formiddagstur:

IMG_0432.jpg