Dagens klokke

...også kveldens...

cfc3a9aa.jpg
 
Ble en Heuer idag..... Jeg syntes disse er kule, selv om det er en
Quartz, Submariner look-alike og at den så og si var med på å
kjøre Heuer konkurs;)

IMG_3215.jpg
 
I natt drømte jeg at jeg på uforklarlig vis hadde utvidet italiensken min fra "Buon giorno, due birre per favore" og "Grazie mille!" til elegant og flytende kommunikasjon. Hva dette tyder på vet jeg ikke, men valget av Nato sa seg selv......:)

IMAG0306.jpg
 
Ikke for å spore helt av, men jeg drømte om en italiener på månen i natt. Han kom dit med helikoper, men hadde ikke nok bensin til å fly hjem til Italia, så han måtte hoppe. Kanskje det var deg?
 
Jeg tror de to siste innleggene skyldes at noen har glemt regelen om ikke å spise pizza like før leggetid. :)

Ikke klokkebilde idag, men jeg vil gratulere forumet med at denne tråden nå er på 500 sider! Fem hundre sider med bruksbilder av klokker i alle prisklasser, kvaliteter og utforminger. Jeg tipper denne tråden mer enn noe annet har bidratt til inspirasjon og havelyst hos forumets brukere.
 
Jeg tror de to siste innleggene skyldes at noen har glemt regelen om ikke å spise pizza like før leggetid. :)

Ikke klokkebilde idag, men jeg vil gratulere forumet med at denne tråden nå er på 500 sider! Fem hundre sider med bruksbilder av klokker i alle prisklasser, kvaliteter og utforminger. Jeg tipper denne tråden mer enn noe annet har bidratt til inspirasjon og havelyst hos forumets brukere.
Ja, har du sett! Nesten 5000 innlegg, over 200000 visninger - ikke verst, TS!

Og hvem er så den ivrigste posteren i denne tråden? Jo, det er selvsagt Dagens-kongen Frodo:
1. Frodo 492
2. tombs 305
3. Sponon 246
4. Anders 215
4. krille 215
6. Bullit 144
7. Joepete 142
8. Stipey 141
 
I natt drømte jeg at jeg på uforklarlig vis hadde utvidet italiensken min fra "Buon giorno, due birre per favore" og "Grazie mille!" til elegant og flytende kommunikasjon. Hva dette tyder på vet jeg ikke, men valget av Nato sa seg selv......:)

IMAG0306.jpg

Råtøff vintage look på denne, krille! Kuul ;)
 
SpeedyPro.jpg


Vintage SpeedyPro som nylig ble kjøpt fra et annet medlems "ryddesalg". Veldig fornøyd med denne! (og litt mindre fornøyd med mobilkameraet...)
 
I natt drømte jeg at jeg på uforklarlig vis hadde utvidet italiensken min fra "Buon giorno, due birre per favore" og "Grazie mille!" til elegant og flytende kommunikasjon. Hva dette tyder på vet jeg ikke, men valget av Nato sa seg selv......:)

Pen italiensk tricolor nato forresten, kjøpt hvor?