Dagens klokke

Ivrig jeger, egenslaktet lam og eplemostproduksjon - også har du internett:confused::confused:

Hils Fred Flinstone fra meg!

PS! Også litt misunnelig da:p:p

PS2! Liker klokken!

Jeg har høns i hagen også, så nå er det like før jeg kan søke om produksjonstilskudd og avløysar. :) Det gir en helt egen matglede å spise noe som jeg selv har fulgt gjennom alle prosessene fra naturtilstand til tallerken. Dessuten innbiller jeg meg at det er bedre både for dyret og for smaken at det ble avlivet i kjente omgivelser - enten på fjellet eller i fjøset - fremfor å tilbringe sitt siste døgn på slaktebil og i ventefjøset. Men dette er et emne jeg kan kjede mine omgivelser med i timevis, noe som vel ligger litt utenfor denne trådens tema. :) BTT: 5513 idag:

P1000639.jpg
 
Jeg lever i en slags Compressor boble om dagen...
Innimellom lurer jeg på om jeg skal dedikere hele samlingen til ur med indre bezel...?
Jeg er helt klart sinnsyk. Syk, syk, syk.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

f9bf0182.jpg
 
Jeg lever i en slags Compressor boble om dagen...
Innimellom lurer jeg på om jeg skal dedikere hele samlingen til ur med indre bezel...?
Jeg er helt klart sinnsyk. Syk, syk, syk.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

http://i925.photobucket.com/albums/ad95/frodef/f9bf0182.jpg[/IMG]

Lekkert frodo!!!
 
Jeg lever i en slags Compressor boble om dagen...
Innimellom lurer jeg på om jeg skal dedikere hele samlingen til ur med indre bezel...?
Jeg er helt klart sinnsyk. Syk, syk, syk.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Syk ? hva mener du ?...jeg lever i samme boble tydeligvis, kan ikke ta blikket fra Compressor'en :roll:

Klokker036.jpg
 
I dag fikk jeg endelig strapsa mine. 1 stk nato rød og svart, og 1 stk zulu med svarte og grå striper. Valgte å ta bilde med den røde og svarte. :cool:

CIMG0762.jpg
 
Same old, same old...

IMG_6991.jpg



Nei, for svarte! :D
Hill du svake dollar, i dag kom storebror fra Amerika! Mint A-serie fra 1999, "Swiss only"-skive, lugholes og SEL (lenka forsvant fort, riktignok).

Har alltid trodd at svart var det eneste rette, men denne er virkelig en fryd for øyet IRL...

IMG_7010.jpg
 
Same old, same old...



Nei, for svarte! :D
Hill du svake dollar, i dag kom storebror fra Amerika! Mint A-serie fra 1999, "Swiss only"-skive, lugholes og SEL (lenka forsvant fort, riktignok).

Har alltid trodd at svart var det eneste rette, men denne er virkelig en fryd for øyet IRL...

Gratulerer, JoLu! Dritlekker!:cool:
 
Har alltid trodd at svart var det eneste rette, men denne er virkelig en fryd for øyet IRL...

Gratulerer så mye med en knallfin klokke! Siklet lenge på denne når jeg tok en runde innom Bond Street i sommer. :)

Syns forøvrig hvit skive på denne er heeeelt på merket! Godt valg!
 
Hill du svake dollar, i dag kom storebror fra Amerika! Mint A-serie fra 1999, "Swiss only"-skive, lugholes og SEL (lenka forsvant fort, riktignok).

Heisann, se der ja! :D Grattis! Exp II er fantastisk i hvit og enhver med god smak velger jo selvsagt den :D