Dagens klokke

Høsten er en flott årstid :)
5fd98ff6.jpg


Gratulerer med en fin Explorer, hvit er et riktig valg ;)
 
Se det Jo, grattis med Exp II!! Fine greier, nå får du bare skynde deg å få den i posten så den kommer ned hit til GTG :mrgreen:
 
Føyer meg i rekken av gratulanter Jolu. Tør jeg spørre hvor du følte deg trygg på å kjøpe såpass eksklusivt fra USA?
 
Takker så meget, folkens, jeg er meget fornøyd så langt.:p

DS3: Den ble kjøpt på Ebay. Går bare fint, det.
 
Gratulerer JoLu! Jeg venter på en Explorer 2 selv (riktignok med sort skive), men ventetiden er laaaang:(
 
Eterna Galaxis Chronograph i dag.

Har hatt denne liggende lenge, men har aldri brukt den!! Jeg kjøpte den for ca seks år siden med ødelagt lås på lenken og en litt ripete urkasse. Fikk den billig pga skadene og fordi esken og papirene manglet. Jeg fikk med originalkviteringen som viser at klokken ble kjøpt i 1999 for kr 8 200 og første eier fikk 20 % rabatt.

Etter en polering ble den nesten som ny, men jeg klarte ikke å reparere lenken, klokken ble liggende og ble glemt…

Jeg fant den igjen for noen uker siden, bestilte ny rem og satt inn ett nytt batteri. Urverket er et ”highend” quartzverk med 22 rubinlager. Hele urverket er i metall med gullbelagte plater og en enkel mattslepet dekor.

Urskiven er marineblå og det er innfelt blått safirglass i bezelen. Normalt ser urskiven og bezelen ut som den er svart, men når lyset treffer i riktig vinkel… Veldig elegant og annerledes, den marineblå remmen fremhever effekten ytterligere, tror at denne kommer til å bli veldig flott på en mørk blå alligator rem.

L1010768.jpg

L1010769.jpg


(klokken trenger en rens! ser på det nederste bildet at det er mye støv)
 
Urskiven er marineblå og det er innfelt blått safirglass i bezelen. Normalt ser urskiven og bezelen ut som den er svart, men når lyset treffer i riktig vinkel… Veldig elegant og annerledes, den marineblå remmen fremhever effekten ytterligere, tror at denne kommer til å bli veldig flott på en mørk blå alligator rem.

Spesielt! Men utrolig stilig!!
 
Urskiven er marineblå og det er innfelt blått safirglass i bezelen. Normalt ser urskiven og bezelen ut som den er svart, men når lyset treffer i riktig vinkel… Veldig elegant og annerledes, den marineblå remmen fremhever effekten ytterligere, tror at denne kommer til å bli veldig flott på en mørk blå alligator rem.


Den var nydelig! Har aldri sett den før. Stilrent :)
 
Så bra! Velkommen til klubben for oss som ikke er redde for blanke midtledd:)

Elsker min GMT