Dagens klokke

Speedmaster cal 321 idag
Green2.jpg


Jon
 
Det ser vel ikke ut til at Orient Black Mako blir et permanent medlem av samlingen denne gangen, og at den derfor kanskje forlater meg snart... Den får derfor litt wt før den tid evt kommer!
DSC00189.jpg


PS - flotte båtbilder, gutter! Slikt gleder et båtfrelst hjerte - regner med jeg kommer med en del bilder fra sjøen etter hvert jeg også!
 
Pen klokke! og pen lenke, er den aftermarked?


Er ikke helt inne i lingo`n:) aftermarked? Men om jeg tolker der rett, så lurte du på remmen? Den er desverre i ikke original, men synes den funker godt. Tror at de opprinelig ble levert primært på skinnrem. Min klokke er en 64`model.
- Mannensomikkekunnele
 
Er ikke helt inne i lingo`n:) aftermarked? Men om jeg tolker der rett, så lurte du på remmen? Den er desverre i ikke original, men synes den funker godt. Tror at de opprinelig ble levert primært på skinnrem. Min klokke er en 64`model.
- Mannensomikkekunnele

Aftermarked betyr ikke original eller laget av en annen produsent en den som har laget klokken.
Jeg synes den funker drit bra på din klokke!
Tør jeg spørre hvor du kjøpte den?
 
Jeg er ikke i båten, men jeg sitter på kontoret og drømmer om å være der. Da er 5513 en trøst. Fin Seiko, px200, og velkommen til forumet.
P1000389.jpg
 
Kul klokke og velkommen:)

Takk for det. Har brukt litt tid på dette forumet i det siste, imponerende mye fint å se på, flott inspirasjonskilde. Har ikke noe særlig til samling selv, men har nå lagt ut en ønskes kjøpt-post for å forhåpentligvis få tak i en fin Seamaster 2254.50 - har sett på den lenge.
 
Kveldsstemning i Drammensfjorden
1a72c1f7.jpg

Det var en slik som fikk meg hektet på dette med klokker i denne omgang, var Oslo og andre byer rundt og lette etter den.
Endte opp med en PO Chrono i stedet.

Speedmaster BA står fortsatt høyt oppe på ønskelista. Et deilig ur.
 
Aftermarked betyr ikke original eller laget av en annen produsent en den som har laget klokken.
Jeg synes den funker drit bra på din klokke!
Tør jeg spørre hvor du kjøpte den?

Den satt på klokken når jeg kjøpte den, en liten gull/sølv/juggel/antikk butikk på frogner! Så meshen er nok noen år!
 
Ser at det er fler enn meg...

...som skal ut å dykke i dag!
a20f739e.jpg

For min del går turen ned til dybder av mailarkivet som tidligere aldri har vært utforsket...