Dagens klokke

FET:D Tissot, en av mine absolutt favoritter av rimelige ur.:D:D:D:D:D
Tissot Seastar med oppgradert mesh!
Føles skikkelig bra! Gammel beater blir som ny! :cool:[/QUOTE]
 
I am a Sinner today:
DSC00147.jpg


Mye fint her nå. En Reverso ligger definitivt på listen over fremtidige ur og Moores versjonen er bare nydelig. Miczers Seamaster er en av de mest vellykkede modellene Omega noensinne har laget og jeg har vært på utkikk etter en slik lenge. Seastaren har jeg egentlig avskrevet som for stor, men den er veldig kul på mesh.
 
7de80ea2.jpg

Speedy Pro i dag!
Takk for alle hyggelige meldinger vedrørende mesh til Tissot Seastar!
Jeg er generelt litt usikker på å endre det originale oppsettet på klokker.
Men dette funket bra, synes jeg!:cool:
 
Er det en av Sinn'ene som er lavet spesielt for GSG9?

Nesten - for å sitere en av mine tidligere poster under en annen diskusjon:
"Klokken Sinn opprinnelig laget til GSG9 (Grenzschutzgruppe 9 - trolig verdens beste antiterrorstyrke) heter EZM1 (Einsatzzeitmesser) og er etter min mening tidenes tøffeste tool-watch, se http://www.broadarrow.net/ezm1.htm. Uheldigvis er det flere som er enige med meg og uheldigvis produseres de ikke lengre. Resultatet er at prisene på disse nærmer seg klassisk Submariner-nivå. Dette er en av mine grail watches. I mellomtiden trøster jeg meg med lillebroren EZM3."

Dette er EZM3.
 
Sinn også her idag! Dette blir sommerklokken i år, jeg er meget fornøyd med uret! Mye klokke for pengene :)

e43eb500.jpg


Vil også benytte muligheten til å anbefale chronomaster.co.uk hvis man vurderer kjøp av Sinn. Upåklagelig service av Neil Wood!
 
Vil også benytte muligheten til å anbefale chronomaster.co.uk hvis man vurderer kjøp av Sinn. Upåklagelig service av Neil Wood!

Helt enig med deg Auto. Neil hos chronomaster gir fantastisk service. Anbefales på det sterkeste!

Forresten Sinn U1 på meg og i dag... :mrgreen: (sorry for crappy iphone bilde)

4f740c6c.jpg
 
I am a Sinner today:
DSC00147.jpg


Mye fint her nå. En Reverso ligger definitivt på listen over fremtidige ur og Moores versjonen er bare nydelig. Miczers Seamaster er en av de mest vellykkede modellene Omega noensinne har laget og jeg har vært på utkikk etter en slik lenge. Seastaren har jeg egentlig avskrevet som for stor, men den er veldig kul på mesh.

COOLESTE SINN MODELLEN (nesten):D:D:D
Vansklig å plukke ut den feteste modellen fra Sinn sånn på sparket. Men dette må absolutt være en av dem..:D:D:D
 
Nesten - for å sitere en av mine tidligere poster under en annen diskusjon:
"Klokken Sinn opprinnelig laget til GSG9 (Grenzschutzgruppe 9 - trolig verdens beste antiterrorstyrke) heter EZM1 (Einsatzzeitmesser) og er etter min mening tidenes tøffeste tool-watch, se http://www.broadarrow.net/ezm1.htm. Uheldigvis er det flere som er enige med meg og uheldigvis produseres de ikke lengre. Resultatet er at prisene på disse nærmer seg klassisk Submariner-nivå. Dette er en av mine grail watches. I mellomtiden trøster jeg meg med lillebroren EZM3."

Dette er EZM3.

Jeg synes ihvertfall at lillebror EZM3 er knalltøff! Fikk brått lyst på Sinn.

Jeg finner at den er bare er 40 mm...som er perfekt for mine puselanker...men har du lengden lug to lug ?
 
California road trip, 11 dager, San Francisco til Las Vegas. Dagen i dag startet grå og regnfull,lang frokost og hang litt rundt på akvariet i Monterey. Ettermiddagstur innom Carmel, stoppet på Fourtane og sjekket ut et fantastisk utvalg vintage Rolex. Hverken Redsuben eller 1655en ble med meg videre dessverre :mrgreen: Videre ned Big Sur, nydelig strekning og været ble bra. Stoppet på Fernwood roadside motell og ble der. Captain Morgan og rom på Redwood Grill. The big barbecue plate. Nå sitte jeg og nerder og drikker med frøkna, god stemning. En skjeggete mann snurrer plater. Snakkes!

Klokkebilder010.jpg


Klokkebilder011.jpg


Klokkebilder014.jpg


Klokkebilder017-1.jpg


Klokkebilder018.jpg


Klokkebilder019.jpg
 
California road trip, 11 dager, San Francisco til Las Vegas. Dagen i dag startet grå og regnfull,lang frokost og hang litt rundt på akvariet i Monterey. Ettermiddagstur innom Carmel, stoppet på Fourtane og sjekket ut et fantastisk utvalg vintage Rolex. Hverken Redsuben eller 1655en ble med meg videre dessverre :mrgreen: Videre ned Big Sur, nydelig strekning og været ble bra. Stoppet på Fernwood roadside motell og ble der. Captain Morgan og rom på Redwood Grill. The big barbecue plate. Nå sitte jeg og nerder og drikker med frøkna, god stemning. En skjeggete mann snurrer plater. Snakkes!

Klokkebilder010.jpg


Klokkebilder011.jpg


Klokkebilder014.jpg


Klokkebilder017-1.jpg


Klokkebilder018.jpg


Klokkebilder019.jpg


Stilig med reisebrev, fortsett med det og god tur videre :p