Dagens klokke

En av mine favoritter i dag; - IWC Portuguese Automatic 7 Days

IWC1020610.png
 
05078b55.jpg

Ikke bare har jeg fødselsdag i dag, men mandag fikk jeg en datter. Mitt tredje barn.
Jeg er meget lykkelig! Fødselsdagspresang fra kona er fire dagers tur til Geneve inklusive klokkekjøp og besøk på et par fabrikker. Gjett om jeg gleder meg til august!!:D
 
Ikke bare har jeg fødselsdag i dag, men mandag fikk jeg en datter. Mitt tredje barn.
Jeg er meget lykkelig! Fødselsdagspresang fra kona er fire dagers tur til Geneve inklusive klokkekjøp og besøk på et par fabrikker. Gjett om jeg gleder meg til august!!:D

Gratulerer, gratulerer og gratulerer!

Seamaster Calendar her

calendar1.jpg


Jon
 
Ikke bare har jeg fødselsdag i dag, men mandag fikk jeg en datter. Mitt tredje barn.
Jeg er meget lykkelig! Fødselsdagspresang fra kona er fire dagers tur til Geneve inklusive klokkekjøp og besøk på et par fabrikker. Gjett om jeg gleder meg til august!!:D

Gratulerer!
 
Ikke bare har jeg fødselsdag i dag, men mandag fikk jeg en datter. Mitt tredje barn.
Jeg er meget lykkelig! Fødselsdagspresang fra kona er fire dagers tur til Geneve inklusive klokkekjøp og besøk på et par fabrikker. Gjett om jeg gleder meg til august!!:D
Gratulerer! Du må være en av de lykkeligste menn i landet om dagene, gliset sitter løst nå?

Noen planer om hva du skal handle i Geneve da?:D:D:D
 
Gratulerer! Du må være en av de lykkeligste menn i landet om dagene, gliset sitter løst nå?

Noen planer om hva du skal handle i Geneve da?:D:D:D

Jeg gliser fra øre til øre!
Tiden fra nå og frem til august blir herlig; jakten på neste kjøp!
Doxa? Chronoswiss? Omega? IWC? Bell&Ross? Panerai? Breitling?
Hihihihihihihihihihihihihihihihi!!!!:D:D:D
 
Jeg gliser fra øre til øre!
Tiden fra nå og frem til august blir herlig; jakten på neste kjøp!
Doxa? Chronoswiss? Omega? IWC? Bell&Ross? Panerai? Breitling?
Hihihihihihihihihihihihihihihihi!!!!:D:D:D

Gratulerer. Det er jo jakten som er morsom.
 
Ikke bare har jeg fødselsdag i dag, men mandag fikk jeg en datter. Mitt tredje barn.
Jeg er meget lykkelig! Fødselsdagspresang fra kona er fire dagers tur til Geneve inklusive klokkekjøp og besøk på et par fabrikker. Gjett om jeg gleder meg til august!!:D

Gratulerer så mye, både med dagen, den flotte gaven og datteren som vel trossalt må være det største.
 
Gratulerer Frodo, du må være stolt nå :)

Blir spennende å se hva ditt nye innkjøp blir. På tide å prøve en Panerai? :cool:
 
Gratulerer med datteren Frodo! Og lykke til med ferieturen og klokkekjøpet, som jeg er sikker på vil bli dokumentert her ;)
 
Gratulerer Frodo på alle bauer og kanter!

Etter 1 år er det fremdeles vanskelig å legge fra seg denne.

img1418v.jpg