Dagens klokke

Førsteinntrykket er drit bra! Elsker gummi bezelen og den er faktisk ganske elegant på hånden. Mindre prangende en man skulle trodd.
 
Kliss ny klokke idag! Flere og bedre bilder kommer iløpet av helgen.
74305079.jpg

Er den kommet i butikkene allerede? Fantastisk! Gleder med til å se flere bilder, mange mange flere bilder håper jeg:D.
 
Kliss ny klokke idag! Flere og bedre bilder kommer iløpet av helgen.
74305079.jpg

Jeg må virkelig gratulere! Den er skikkelig kul!
Her har Breitling tatt den helt ut for å til et robust image!
En helt riktig evolusjon, hvis du spør meg.
Igjen - gratulerer!:cool:
 
b6cfdf4e.jpg

Jeg fyller år til uken og hadde derfor en lkten sammenkomst med gode venner i går.
Tillater meg å legge ut bildet selv om det er fra i går. Deilig syn, ikke sant!?:mrgreen:
 
b6cfdf4e.jpg

Jeg fyller år til uken og hadde derfor en lkten sammenkomst med gode venner i går.
Tillater meg å legge ut bildet selv om det er fra i går. Deilig syn, ikke sant!?:mrgreen:

Et herlig syn. Favoritten min må være Aquatimer'en i front. Franske mansjetter og nydelige klokker. Classy!!!:D

Hadde du besøk fra UK, eller har karen med portugueser'en glemt å stille klokken til sommertid? :)
 
Et herlig syn. Favoritten min må være Aquatimer'en i front. Franske mansjetter og nydelige klokker. Classy!!!:D

Hadde du besøk fra UK, eller har karen med portugueser'en glemt å stille klokken til sommertid? :)

Armen med Aquatimer i front er min! Elsker den! Blir aldri feil med den på armen.
Det er forøvrig meget godt observert; besøket er bosatt i Chelsea, London.
Han har en liten men meget respektabel samling; JlC Master Compressor World Timer, IWC Aquatimer 2000, IWC Portugueser Chrono og Omega Speedy DayDate! Lekre bilder fra deg i dag forresten!:cool: