Dagens kjøpetips

NTTD, globemaster annual og Ultradeepen var alle på 40%.

Var forøvrig både en alpine eagle i blå og en laureato 42mm med sølvskive igjen med 40% avslag

Vedlegg

• IMG_1734.jpeg
    IMG_1734.jpeg
    110 KB · Visninger: 0
  • IMG_2113.jpeg
    IMG_2113.jpeg
    178,4 KB · Visninger: 0
Noen som vet om Thune skal slutte å selge ur? Dette virket som ren kapitulasjon og brannsalg.

Forøvrig komisk å observere flere som gikk rundt der med en blekke av ark med listen over alle modellene på salg😂

Noen som vet om Thune skal slutte å selge ur? Dette virket som ren kapitulasjon og brannsalg.

Forøvrig komisk å observere flere som gikk rundt der med en blekke av ark med listen over alle modellene på salg😂
Jeg tror de rett og slett må tilføre litt kapital.

Redigert:
Noen som har listen på Omega? Et par POer på bildet over her. 39.5 ser det ut som den ene?
Chronoen er også digg....

Det er bra at noen AD har slike salg. De trenger å kapitalisere litt noen ganger. Vi klokkegale får utløst litt glede. Det er for mye «venteliste» og VIP for å kjøpe den ene og den andre de siste årene. Noen storsalg var normalt i gamle dager. Velkommen tilbake.

Gikk som varmt hvetebrød! Kanskje ikke så rart. Skikkelig kupp. Kanskje noe av det råeste jeg har sett på svært lenge😮

Skulle gjerne hatt gullvarianten - med endeløs sort skive. Vanvittig pen🤩 …. og veldig bra kjøp. Likevel litt for mye penger å bruke på klokke for min del.
Var det 40% på Infinityen?

Halvparten av Speedmasterne med villedende over 400K og på rabatt. Skulle bare mangle. I utgangspunktet galskap med slike priser villedende.

Ja… ganske høye veil.priser. Vanlige i stål stod oppført med veil. pris 189.000kr, og gull tror jeg kostet mitt på 600-tallet.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: hanse