NTTD, globemaster annual og Ultradeepen var alle på 40%.
Var forøvrig både en alpine eagle i blå og en laureato 42mm med sølvskive igjen med 40% avslag
Stortingsgata ja, klokka som er avbildet i mitt innlegg lenger opp. 94,5kSnakker vi om Stortingsgata, og hva prisen på laureato nå?
Gikk som varmt hvetebrød! Populær klokke.Den ble solgt i en fei
Var det 40% på Infinityen?Gikk som varmt hvetebrød! Kanskje ikke så rart. Skikkelig kupp. Kanskje noe av det råeste jeg har sett på svært lenge
Skulle gjerne hatt gullvarianten - med endeløs sort skive. Vanvittig pen…. og veldig bra kjøp. Likevel litt for mye penger å bruke på klokke for min del.
Veiledende 716k, salgspris 389k, så ca 45 % avslagVar det 40% på Infinityen?
Selv med rabattene, er det hint av usmaklighet i klokkeindustrien fra de etablerte merkene. Synd. "Hvis ikke design og det mekaniske kan stå på egne ben, skal i alle fall prisen gjøre det…".
Ikke rettet til GP spesielt, men klokkeindustrien generelt.Litt usikker på hva du mener her. Mener du at GP Laureato er overpriset? Ser man bort fra at de fleste luksusklokker er overpriset vil jeg påstå at GP Laureato ikke skiller seg ut i negativ forstand.
Kule.Om noen skulle ha lyst på noe billig moro som akkurat ble enda billigere, så var jeg innom en Bjørklund isted - de hadde 40% på Citizens allerede gunstig prisede Tsuyosa - 2400kr er ganske så mye klokke for pengene!
![]()
HØSTSALG hos Junge & Co
Evenement in Oslo, Noorwegen door Junge & Co op Dinsdag, oktober 14 2025fb.me