Dagens kjøpetips

Selv med rabattene, er det hint av usmaklighet i klokkeindustrien fra de etablerte merkene. Synd. "Hvis ikke design og det mekaniske kan stå på egne ben, skal i alle fall prisen gjøre det…".

Jeg minnes innlegget til @kvasbo for noen uker siden, og sier det samme som ham: "Fuck'em."

Redigert:
Selv med rabattene, er det hint av usmaklighet i klokkeindustrien fra de etablerte merkene. Synd. "Hvis ikke design og det mekaniske kan stå på egne ben, skal i alle fall prisen gjøre det…".

Litt usikker på hva du mener her. Mener du at den er overpriset? Ser man bort fra at de fleste luksusklokker er overpriset vil jeg påstå at den ikke skiller seg ut i negativ forstand.

Redigert:
Litt usikker på hva du mener her. Mener du at GP Laureato er overpriset? Ser man bort fra at de fleste luksusklokker er overpriset vil jeg påstå at GP Laureato ikke skiller seg ut i negativ forstand.
Ikke rettet til GP spesielt, men klokkeindustrien generelt.

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone
Om noen skulle ha lyst på noe billig moro som akkurat ble enda billigere, så var jeg innom en Bjørklund isted - de hadde 40% på Citizens allerede gunstig prisede Tsuyosa - 2400kr er ganske så mye klokke for pengene!
Kule.
Men kun.i 2 farger på 40%

Screenshot_20251009_232937_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20251009_232923_Samsung Internet.jpg

Too good to be true?

Ja, det var det.
IMG_3346.jpeg

Redigert:
  • Wow
Reaksjoner: Oddemann
Synes det er solide rabatter på det meste.
Alt utenom de virkelig store + independent + Rolex er vell veldig mulig å finne rabattert i dagens marked?

Drar seg til med Black friday/week/month/year- tilbud

40% på utgående DS38

40% på svart/rød Speedtimer

• Liker
Reaksjoner: Maz19