Dagens kjøpetips

Hvis noen er ute etter en SD4K for 20 laks mindre enn det de går for om dagen.

Screenshot_20180913-213221_Samsung Internet.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: svimtapp og Genta
Det er vel den nye SD43 som prises i området 120k, ikke SD4K som her selges.
Jeg synes 102k for en godt brukt SD4K, langt fra fortjener noen kjøpsanbefaling.
Jeg solgte nettopp en 2017 til 100. Den var fra utlandet. Men angrer jeg, JA. Er den verdt mer enda nei imo.
 
At ikke @Rød sin edruelig priset SD ikke bare fyker ut i dagens overopphetede Rolex marked, skjønner jeg ingen ting av?
I følge de fleste (helst via Finn/Facebook) så er sertifikatet på en 20 år gammel klokke, verd 15-20K. Har flere bud på både 50 og 60K, men her er jeg sta - må ikke selges.
Jeg forstår ikke hvorfor 14060/16610 selges for en høyere pris enn min, menmen :)
 
I følge de fleste (helst via Finn/Facebook) så er sertifikatet på en 20 år gammel klokke, verd 15-20K. Har flere bud på både 50 og 60K, men her er jeg sta - må ikke selges.
Jeg forstår ikke hvorfor 14060/16610 selges for en høyere pris enn min, menmen :)
Enig, det er helt sprøtt. I disse syke tider, er det helt merkelig den ikke har fått egne ben og løpt for egen maskin ut døra til den prisen
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
At ikke @Rød sin edruelig priset SD ikke bare fyker ut i dagens overopphetede Rolex marked, skjønner jeg ingen ting av?
Høsten er vel ikke beste tiden å selge klokker. Virker som pengene sitter løst ved kjøp av primærur, men ikke samme status når det gjelder sekundær. Virker som alle ønsker maxi kasser om dagene til beater/investering. Pen din SD @Rød . Hadde kjøpt den hadde jeg ikke hamstret andre klassikere.
 
Spurte han om dette var riktig og da sendte Finn meg denne meldingen.
Vis vedlegg 117048


Klokken er fortsatt til salgs, prisen er 20000 NOK, den leveres med dokumenter, autentisitetsbevis og original boks.
Jeg må fortelle deg fra begynnelsen at jeg flyttet tilbake til London, Storbritannia fordi jeg fullførte kontrakten min i Norge. Jeg jobbet der i et år og nå er jeg hjemme igjen. Jeg håper dette ikke er et problem for deg. Gi meg beskjed hvis du fortsatt er interessert og for en bedre samtale, vennligst kontakt meg på engelsk hvis du kan.

Takk ,
 
Klokken er fortsatt til salgs, prisen er 20000 NOK, den leveres med dokumenter, autentisitetsbevis og original boks.
Jeg må fortelle deg fra begynnelsen at jeg flyttet tilbake til London, Storbritannia fordi jeg fullførte kontrakten min i Norge. Jeg jobbet der i et år og nå er jeg hjemme igjen. Jeg håper dette ikke er et problem for deg. Gi meg beskjed hvis du fortsatt er interessert og for en bedre samtale, vennligst kontakt meg på engelsk hvis du kan.

Takk ,
Er det du som selger? Eller er dette melding du har mottatt fra selger?