Dagens dårligste kjøp

AP 15500 til en million.

Han her har vel ikke klart å "stokke korta" og ta bilde av klokken enda til tross for at den har ligget på finn i 3-4 mnd med tekst om at bilder kommer. Lukter at han kan få kjøpt denne fra utlandet med MVA for 7-800 og ønsker å være mellommann med rikelig påslag.

5EF525E6-028B-4C1F-A18C-9C9CB95D945C.png

• Haha
Reaksjoner: Nilsi_tl
16233 til 110k? :eek:Johnny var raus ved prissettingen av denne perlen

Ligger her også
Rart det der, at hairlines av én eller annen grunn er obligatorisk...

Ligger her også
Rart det der, at hairlines av én eller annen grunn er obligatorisk...
Lurer på hva obligatoriske hairlines er på en klokke som er som ny:) bør vel egentlig ikke være noen da?

Er det så rift om pelagos 39 at det er noen vits for disse dimlingene å sikte på 25% overprising altså? Trodde man fikk denne modellen over disk ganske greit...

Håper generelt at "ER JO LOV Å PRØVE SEG HEHE"-typene går på en smell nå som økonomien kjølner.

Redigert:
Får i det minste håpe at ingen her inne er så dumme å kjøpe til den prisen...
Jeg tror faktisk at de som betaler fantasipriser ikke nødvendigvis er dumme, jeg tror rett og slett at de ikke vet bedre. Hvis man er fersk i gamet så hører man jo omtrent ikke om annet enn at klokker er som kryptovaluta var i 2018. Så det er kanskje ikke så rart noen går fem på. Entusiastene og de som har litt oversikt tror jeg neppe går i disse fellene.

Jeg tror faktisk at de som betaler fantasipriser ikke nødvendigvis er dumme, jeg tror rett og slett at de ikke vet bedre. Hvis man er fersk i gamet så hører man jo omtrent ikke om annet enn at klokker er som kryptovaluta var i 2018. Så det er kanskje ikke så rart noen går fem på. Entusiastene og de som har litt oversikt tror jeg neppe går i disse fellene.
Bare så synd at opportunister forsurer trådene med vås.

• Liker
Reaksjoner: OBJ og speedieThomas